onsdag den 11. august 2010

Så er den læst... :o)

Både Ældstedatteren og jeg har længe ville læse denne bog... Og nu fik Ældstedatteren endelig købt den...på tilbud i Netto... :o)

Og den har jeg så lånt, og den blev læst igår, fra ende til anden... :o). Og jeg må sige at jeg følte mig godt underholdt og fastholdt...også selv om det er mange år siden at jeg var dér...så kan jeg stadigvæk godt genkalde mig nogle af de følelser hun så klart og tydeligt lægger for dagen... :o)

Den er bestemt anbefalelsesværdig, hvis du ikke allerede har læst den... :o)

Det næste skal du ikke læse hvis du er sart... :o)

Ellers så går det hverken værre eller bedre med mig... Jeg tror at jeg er verdens bedste til at lade være med at kaste op...Jeg har haft så meget kvalme, at næsten hvilken som helst lugt har været ubærlig...men jeg kan kæmpe sådan imod, at det burde udløse en medalje...jeg hader at kaste op... Også selv om jeg med forstanden ved at jeg ville få det bedre hvis jeg fik det overstået, men nej... Og når man så tilsyneladende har reddet sig en baktusse i maven, ja så er der jo ikke anden udvej end den anden ... bagvejen om jeg så må sige... og det er så det jeg har "hygget" mig med det sidste døgns tid... Længe leve blødt toiletpapir! ... :o)

-lidt bedring er der dog at spore...selv om jeg stadigvæk ikke tør at bevæge mig mere end højst 10-15 meter væk fra det nærmeste toilet... :o)

Nå men slut med selvynk...det kan kun gå den rigtige vej nu... :o)

Håber at du griber dagen og nyder den i hvert et åndedræt... :o)
Ciao... :o)

Ingen kommentarer: