lørdag den 21. august 2010

Igår og idag... :o)

Igår fik jeg fri før frokost fordi jeg var den eneste der var tilbage i aktiveringen, andre var enten gået hjem med smerter, eller var optaget andet steds, så den som skulle undervise efter frokost kom og sagde at de var spild af vores begge tos tid at jeg skulle sidde der alene og få undervisning. Så jeg fik lov til at holde tidligt weekend, og hun kunne lave andre opgaver... :o)
Tak sagde jeg og var den der spadserede en lang tur... Så mødtes jeg med Yngstedatteren på Rådhuspladsen. Det havde vi hurtigt fået aftalt da jeg fik fri... :o)

Jeg rundede den store Tiger-butik der ligger der på Rådhuspladsen, bare lige for at købe en Ice-tea light...men så var det jo lige at jeg så disse to skønne rammer, og dem kunne jeg slet ikke stå for...og et par ark glansbilleder røg også med i kurven, til senere brug til planlagt billede fremstilling...
Vi fik også oset lidt rundt i et par andre yndlingsbutikker... Akimbo og Søtrene Grenes...og i sidstnævnte kan jeg bemærke til alle os porcelæns kage/muffin elskende, at de har porcelæns muffins krukker og lagkagestykker i flere størrelse fra 19.90,- og opefter...ja helt op i lille lagkagestørrelse... Jeg fik desværre ikke mulighed for at fotografere dem...ej heller at købe noget af det...fordi jeg køre et meget stramt købe-ting-til-hjemmet-budget pt... :o)
Bagefter havde vi aftalt at jeg skulle med Yngstedatteren hjem og spise, og vi skulle lige runde Netto for at købe lidt ind til den lækre salat hun ville lave til os... :o)

...og se så lige hvad jeg fandt i Netto... en latte kop a la Green Gates latte-kopper...men her til den nette sum af 16,- ... Vidste du at de havde haft dem til købs?... Det gjorde jeg ikke...og måske har der været flere forskellige farver...jeg ved det ikke...for der stod kun to tilbage og de var ens så sådan en købte jeg... :o)

Og jeg skal lige love for at det blev en super lækker salat jeg fik serveret hjemme hos Yngstedatteren...mums... Jeg har endda fået med hjem til min frokost idag...som jeg vil sætte mig ned og nyde lige så snart jeg er færdig med dette indlæg... :o)

Idag er jeg faktisk mega træt...jeg synes at det har været en hård uge...og den blotte tanke om at jeg lige skal have handlet lidt ind...og så afsted mod byen igen idag, for at mødes med en veninde og nogle af hendes venner, for at se optoget og deltage i festlighederne på Rådhuspladsen til Copenhagen Pride...ja det kan næsten få det til at gå helt i stå oppe i mit hovede... Men jeg må afsted...så kan jeg jo bare gå tidligt hjem hvis jeg føler at det bliver for meget af det gode... :o)

Håber at din lørdag bliver tilfredsstillende... :o)

Ciao ... :o)

2 kommentarer:

Betty sagde ...

Fine sager, du fik med dig hjem....Kender godt, det der med, når ens budget er lavt, ja så "falder" man tit over noget.
Uh! nu savner jeg bare København....Ha´en rigtig god eftermiddag!

Eva sagde ...

Det er en dejlig kop.
Hvor var det ærgerligt med praktikpladsen. Men du må glæde dig over, at der er nogen, der gerne vil prøve.
Synd, at det så ikke lige passede med tiden.
Op på hesten igen.