søndag den 18. juli 2010

Så...

...fik jeg endelig lagt billeder ind... :o)

Fredag aften... Disney sjov i tv og isen er spist... om det er fordi tegnefilmen er spændende eller om det er trætheden der presser på, melder historien ikke noget om... men jeg havde fornøjelsen af at have Øjestenen til hygge og overnatning fra fredag til lørdag ... :o)

Skamlen som jeg selv snedkererede i 7. kl har fået ny farve... :o)

Billede af ponchoen som Øjestenen fik i fødselsdagsgave... :o) Farverne kommer desværre ikke helt til deres ret...


En ny vase har fået plads i mit hjem... synes teksten er skøn... :o)




Fik endelig langt om længe tegnet et abonnement på Boligliv...og velkomstgaven valgte jeg skulle være denne smukke sommerdug fra Susanne Schjerning...og så er den ovenikøbet akrylbelagt så den kan tørres af med en fugtig klud ... :o)




En ny nederdel til Øjestenen har set dagens lys... :o)





Syet af 4 forskellige prints...så kan hun jo selv vælge hvad der skal være forrest ... :o)





Denne the-hætte er hæklet med salg for øje, og vil derforblive lagt ud på min salgs-blog :o)








Denne the-kande-varmer gjorde lykke da den fik hjem hos en af mine gode veninder...den er hæklet i hendes yndlingsfarver... :o)
Idag står den på afslapning...og naturligvis Tour'en på tv... :o)
Grib dagen og skab din egen af slagsen... :o)
Ciao :o)







Ingen kommentarer: