onsdag den 14. juli 2010

Halløjsa derude... :o)

Nogle har måske troet at jeg var gået bagud af dansen...havde lukket og slukket... Men nej... Jeg gik ned på teknikken... Mit mobile internet har været sindsygt dårligt i en periode...jeg nåede lige at logge på, så forsvandt signalet... Da der så var lidt mere styr på det, ja så begyndte min bærbare at drille... og jeg kunne næsten intet gøre før så kom den med heftige advarsler om bål og brand...og var så langsom at min ellers gode tålmodighed slap op inden den havde tænkt færdig... :oS
Men nu er jeg tilbage, med lånte fjer..øh med lånt mini-bærbar... så nu skal mine øjne helt sikkert have "krykkerne" på for at kunne følge med på skærmen... :o).

Og der er jo næsten gået en måned siden sidst!...og meget er sket siden da... :o)

Jeg er bl.a. startet op i et nyt projekt/aktivering...og denne gang er det da heldigvis en mere positiv oplevelse...selv om det er ferieperiode...og antallet af borgere og personale er skrumpet langsomt ind... Et billede er ved at danne sig for mig... Jeg skal finde et sted hvor jeg gerne vil ud i arbejdsprøvning. Der skal findes ud af om jeg kan og hvor mange timer jeg evt. kan jobbe om ugen... Jeg er nået frem til at jeg gerne vil ud på kontoret på et forlag...så på fredag skal der laves ansøgning og tages kontakt... :o)
Idag er jeg hjemme fordi mine arme smerter, så det gør ondt at skrive dette indlæg, men jeg ville... Og mit knæ lagde heller ikke for godt ud... Og jeg sov endda meget igår formiddag...endelig, efter 3-4 nætter med meget lidt søvn...

Øjestenen fyldte 4 år igår... Jeg havde købt en lilla (hendes yndlingsfarve) hoptimist, et glansbilledealbum med alle prinsesserne udenpå, sæbebobler, og havde fået hæklet en poncho til hende...og alle gaverne gjorde lykke... :o)

Jeg kan desværre ikke lige vise billeder idag, da jeg ikke har nået at få lagt nogle billeder ind på denne pc. ... :o)

Kreativt går det langsomt i øjeblikket... men jeg læser derimod en del... Jeg er igang med at læse "Christine" af Helle Stangerup...købt for en 20'er i Tiger... den ligger i tid og stil parallelt med den serie jeg følger med i om mandagen kl. 20.00 på DR2, nemlig "The Tudors"... Jeg elsker det historiske vingesus... :o)

Og så lytter jeg lydbøger i bussen frem og tilbage til aktiveringen... Kan anbefale DR...hvor du i perioder, ganske gratis, kan hente lydbøger ned på podcast... :o)

Nu vil jeg slutte for nu...for snarest at vende tilbage med billeder... :o)

Ciao... :o9

2 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Hej Pi ja det er sørme længe siden at du har været her, men det har der jo så været en årsag til . Det er så godt at du har fundet et projekt som du er glad for og det lyder da super med det forlag.
Tillykke med øjestenen, og godt du er tilbage
Knus

Unknown sagde ...

Det lyder da rigtig godt !
Og tillykke med den store lillepige :-)