fredag den 30. juli 2010

Det blev så først idag at min kontaktperson ringede til mig med nyt...men det var nu bare for at kunne fortælle mig at plan A ikke kunne lade sig gøre, men at hun så ville arbejde videre ed plan B... og det er også fint nok... :o)

Idag har jeg været ved lægen og snakke med ham om min medicin...jeg besluttede ikke at trappe hverken yderligere ned, og heller ikke op-altså blive ved med den dosis som jeg er på pt. Der sker jo trods alt meget i mit liv lige nu så den slags stabilitet er nok en god idé... :o)
Til gengæld snakkede han en masse om at jeg jo ikke kunne forvente andet end at blive betragtet som et nummer oppe på kommunen, og at jeg jo ikke kunne forvente at blive fredet fordi jeg havde det skidt... Al hans snak om at jeg nok egentlig bare skulle/burde tage mig sammen, gjorde at tiden gik og at jeg slet ikke fik snakket om at jeg sover så dårligt som jeg gør...eller at jeg oplever en øgning af diffuse smerter... Jeg fik dog besked på at møde op igen om 4 uger for at snakke om hvordan jeg så havde det...så skriver jeg en mail til ham på forhånd om hvad jeg vil snakke om...så er der ingen undskyldning for at snakke udenom... :o)

Ellers så har jeg været på shopping sammen med Yngstedatteren. Det er snart ved at blive en tradition, at når vi får penge/almisser/løn, så runder vi lige Tiger og andre butikker som kunne friste, eller som er planlagt fordi vi vil købe et eller andet bestemt... Billeder af tingene må I få imorgen, fordi jeg er fuldstændig færdig som popsanger for idag...om lidt kalder drømmeland... :o)

Ciao...for nu... :o)

Ingen kommentarer: