mandag den 3. maj 2010

Halløjsa...

Jeg er her endnu...har bare følt at jeg har ligget vandret i luften de sidste mange dage... :o)
Der er desværre ingen der har reageret på min efterlysning i mit forrige indlæg...øv... men må jo så bare leve uden, fordi jeg er for langsom til at beslutte mig of bestille det imens de endnu har det på lager... :o)

Denne bog er blevet læst færdig...det tog sin tid...og måske hænger det sammen med at jeg faktisk synes at den er lidt kedelig...alt for langtrukken...alt for lidt spændende...lidt for gennemtænkt...men prøv du bare...det kan jo være at det er en bog for dig... :o)

Onsdag hentede jeg Øjestenen i børnehaven, efter mit eget ønske... :o) Hun skulle sove hos mig...og vi hyggede totalt igennem... På billedet ovenover er hun igang med at fodre de ænder vi passere forbi hver gang vi går frem og tilbage for at handle... :o) De fik en af de hveder som jeg købte til selv at hygge med torsdag aften... :o)

Lørdag fik jeg leveret de varer som jeg havde bestilt hos mine ynglings-dippe-dut-handler på nettet... nemlig http://hjemmebutikken.dk/ . Jeg havde været en tur indenom deres rodekasse og fundet en del skønne ting, som jeg bare ikke kunne leve uden... :o)

Også denne skønne bademåtte, som jeg før havde haft øje på til mit Florida-badeværelse, men nu til ca. halv pris... Skønt!... :o)

Lørdag var jeg en tur på Fisketorvet sammen med min Allergo'este ven... Vi skulle købe skruer til mit hyldeprojekt... Han har forbarmet sig over mig og kommer på onsdag og borer en masse huller... :o)

Igår var jeg så hjemme hos Ældstedatteren, bl.a. for at hygge med Øjestenen imens moderen og hendes kæreste kunne få lidt fred til at sætte deres nyindkøbte kæmpe klædeskab sat op...og de nåede da også næsten at blive færdig... :o)

Og vi nåede da også lige at gøre den Føtex, der ligger tæt på hvor de bor, usikker... :o)
Jeg havde luret om lørdagen at de havde et sæt med 4 stk Malay-krukker for 50,-...og dem fik jeg så købt igår, og kunne kun gøre det i magt af at have lånt Ældstedatterens Pensionist-indkøbsvogn...så jeg kunne få dem "kørt" helt hjem i haven... ;o).
(Sådan en må jeg altså også eje, for hvor gør det shopping i alle afskygninger, meget nemmere. Måske det skulle være denne fra Tiger ?
Til den nette sum af 100,- ... :o)... )
Nå men jeg fik da købt et par sommer toppe og den skønne kogebog på billedet over...den har jeg også luret på læææænge...og nu er den så købt... :o)

Nå men idag har jeg så kunne mærke alt den renden rundt... Vågnede først kl kvart i tolv!?!...og er egentlig først mig selv nu... :o)

Måske jeg skulle runde en Tiger-butik...?...eller blive hjemme og nørkle videre på de små-projekter som jeg altid har gang i?... Jeg lader lysten og tiden råde idag...om lidt mærker jeg efter... :o)

Skab dig en dag af lyst til livet... :o)
Ciao

3 kommentarer:

Kristine sagde ...

Heysa!
har først lige fundet din blog.
Men hvor er den skøn ;)
Fede farver og inspirerende.
Ha' en dejlig dag
Kh
Kristine

Pi Andrea sagde ...

Velkommen til... :o). Og tak for de fine ord... :o).

Anonym sagde ...

Hejsa!!! Er vild med den bademåtte!!! Men butikken du henviser til har en død hjemmeside... Hvad hedder mon mærket på den bademåtte 😀😀pft Christina