torsdag den 25. februar 2010

Så er jeg klar med billeder.. :o)

Der er altid det med billeder, at de ikke altid afspejler virkeligeheden... Hvilket også gør sig gældende mht. billedet af det smukke tørklæde som jeg fik af en god veninde i forsinket julegave...Jeg synes at det er meget klarere i farverne i virkeligheden... :o)
Dette er så billedet af min nymalede entré...også her er farverne en anelse mere klare... :o)
Ældstedatteren siger at det ligner en påskekylling...jeg siger en skumfidus...eller endnu mere som jeg havde tænkt det Pippi Langstrømpes hus... :o)
Det kan godt være svært at se farven på billedet fra soveværelset...men den er Karma lilla...som er en mørk støvet lilla...og den er lige i øjet for mig... :o)

Flere billeder kommer løbende i fbm. at indretningen skrider frem... :o)

Ciao

5 kommentarer:

Rina sagde ...

Uhhhmmm, dejlige, dejlige farver! Den rosa har jeg tænkt go'e tanker om på overvæggene i badeværelset! TIllykke! Det ser bare skønt ud!
RINA ;o)

Unknown sagde ...

Kære Pi , du bor jo i Villa Villakulla !!!!
Hvor er det herligt :-)

Gitte sagde ...

Fantastisk lilla - hedder farven "Karma" eller ?????

Pernille på 1. sagde ...

Det er bare så meget Pippi, jeg glæder mig meget til at se indretningen af dit Karma soveværelse, der kommer sikkert mange farveklatter som der er i resten af dit hjem.

Knus

Pi Andrea sagde ...

Rina: Taak... Jeg er også monster glad og tilfreds... og jeg forstår din kærlighed til den lyserøde... ;o)

Miri: Ja... Jeg hedder jo heller ikke Pi(ppi) og er rødhåret for ingenting... ;o)

Gitte: Jeps den hedder Karma og er fra Flügger... :o)

Pernille: Ja der vil nok snige sig en del farver derind også...jeg kan jo slet ikke lade være...selv om møbler og hylder vil holde den hvide farveskala...måske...for nu ihvertfald... ;o)