onsdag den 24. februar 2010

Glæder mig... :o)

Luren i forgårs hjalp en smule...men mine nætter er altså ikke blevet bedre...må nok bare konstatere at jeg er inde i en dårlig periode, hvad angår søvnen... Hvorimod næsten alt andet er som det skal være... Jeg er stadigvæk på toppen med humøret... :o)
Og malerens arbejde skrider sikkert frem... :o)
Soveværelsets vægge er blevet som jeg forestillede mig... (dokumentation kommer ;o)... og entréen bliver som en stor dejlig skumfidus... også lige som jeg havde forestillet mig.. Så det bliver skønt når jeg fredag eller lørdag kan begynde at indrette de to rum... :o)

Igår var jeg hjemme og besøge en god veninde som jeg desværre ikke har set siden i efteråret... Vi har flere gange haft aftaler, men de er blevet forpurret af sygdom og andet uheldigt... Men igår lykkedes det altså... :o)
Jeg var inviteret til spisning og hun havde lavet hjemmelavet pizza og lækker salat... Mums... :o)
Og jeg havde naturligvis hendes julegave med til hende ... Hun arvede forrige år en kolonihave fra hendes mormor så jeg tænkte at noget litteratur om have måske nok ville vække glæde... og minsanden... Hun blev overstrømmende glad... Jeg havde købt en stor lækker bog der hedder "1000 idéer til haven"...og så fik hun et par stykker af de der lakridskonfekt chimes jeg lavede op til jul...og de vakte også jubel... :o)

Jeg fik også julegave... et rigtigt fint tørklæde i skønne farver + 2 smarte armbånd der passer perfekt til (billede kommer senere, når maleren er gået hjem)... Og så fik vi ellers lige snakket igennem og vendt verdens situationen... :o) Dejligt... :o)

Til senere...pas godt på dig selv... :o)
Ciao

Ingen kommentarer: