fredag den 4. december 2009

Lidt julehyggeri...

...er det blevet til imens "svinet" langsomt forlod min krop...for at efterlade en enorm træthed...og en itzy-bitze smule af balance-virusen tilbage... :o)

En improviseret adventskrans, bestående af et sølvfad med 4 kogle-klemme-lysholdere...omkranset af bloklys i div. farver og det sorte kalenderlys som jeg "arvede" da Yngstedatteren fik et andet af hendes søde svigermor... :o)

En uro over spisebordet, bestående af metal engle, erhvervet i Netto flere år tilbage...og kæmpe store røde bjælder, købt i Søstrene Grenes... :o)

En uro over sofabordet, betående af hjemmelavet ikoner, som jeg lavede for snart 10 år siden og hvert år er fremme i en eller anden sammenhæng...

I år hænger de over lysene og bevæger sig så smukt når de er tændt... :o)

Og mine elskede Hellige 3 konger, som også har stået fremme hvert år siden jeg købte dem for 12 år siden i Søstrene Grenes... :o)

Julen er kommet bag på uglen, bogstaveligt talt... :o)

Og min Troldegren midt i stuens loft er blevet pyntet efter alle kunstens regler med julede og mindre julede ting...og jeg nyder at se på den atter i år... :o)

Gamle damestøvler og elefanter har hængt der hvert år i mange år...og prismer i alle mulige afskygninger...i år er tilføjet kager i glas, fra Søstrene Grenes... :o)

Og en kæmpe glasfugl i skønne farver, har erstattet de mange mindre glasfugle, som Yngstedatteren har lånt til hendes juledekoration... :o)

Jeg håber snart at kunne få lidt mere energi så jeg kan få blogget noget mere i den kommende tid...for jeg har så mange emner som presser på for at komme ud her... :o)

Et kæmpe herfra skal lyde
Jule-CIAO

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Dejligt du langsomt er ved at få det bedre :-)
Og du har da fået julet en masse :-)

FruE sagde ...

Sikke du har fået pyntet op. Her er der kun kommet 5 nissepar og et englepar frem.

God weekend :-)

Persilja sagde ...

UNDERBAR tingeltangel gren!!!! :):): Älskar tokiga blandningen med bilar och elefanter och änglar och diskokulor. Sköööööönt med lite annorlunda egna idéer!!!!!!!!!!:):):)