torsdag den 31. december 2009

Godt nytår!...Happy New Year!...

Og dette bliver et kort indlæg, uden billeder...så er du advaret... ;o)

Jeg er ikke blandt dem som synes at denne aften er den mest fantastiske på hele året...faktisk så HADER jeg denne aften...SÅ! nu er det officielt!... :o)

Alt er så påtaget...man skal helst være inviteret til årets fest, og er man ikke det, så må man da bare være et udskud...en de andre ikke vil lege med...

Men men men...hvis andre ser sådan på mig, så er det deres problem...Det tog mig mange år at indse det, men det er sådan jeg ser det nu... Jeg er ikke inviteret til året fest...jeg har intet gjort for at blive inviteret til en sådan...og jeg holder slet heller ikke en sådan fest selv... Og det er helt SELVVALGT!...Jeg orker ikke at skulle skrue "hvor er det da bare en fantastisk fest aften"-masken på...
Jeg har deltaget i en del af disse fester igennem mine snart halvt-hundrede år, og det har været en sorg-munter affære de fleste af gangene... Piger/Kvinder der tuder-par der slås-evt. går fra hinanden-utroskab-jalousidramaer-udpumpninger-selvmordsforsøg-ildebrand---osv... :o(

Jeg vil meget hellere sidde og hygge stille og roligt med noget god mad...gerne sammen med få, men mennesker der står mig nær...eller alene, det gør mig intet, jeg nyder nemlig gerne mit eget selskab...uden at skulle påtage mig en speciel glad rolle, men bare være mig, som jeg nu er bedst... :o)
De sidste 3 år har jeg været hunde-sitter, for Yngstedatterens Baby-hund...og i år er ingen undtagelse... Hun er et lidt nervøst gemyt, hunden altså, så hun skal dopes for at kunne slappe af under aftenens heftige krudt-bombardement...og det er ok med hende og mig...afslapning og god mad... :o)
I år er der dog den lille sløjfe at vi har ladet os lokke udenbys...og op i 8.sals højde...og der er lovet klart vejr og delvis måneformørkelse... :o)
Min allergo'este ven har inviteret til årsskifte-aften...han står for den gode mad...så jeg skal bare være...og hygge og nyde...bare os to og Baby-hunden...og jeg glæder mig! :o)

Jeg kan i aften se tilbage, på et år der gik, med glimt i øjet...det har været et ok år, med dets naturlige op og nedture... Og se frem mod året 2tusind10 med uvishedens charme, for der må helt sikkert ligge nogle gode begivenheder og venter på mig i løbet af det kommende år, det er jeg overbevist om... :o)

En af de ting som har været med til at gøre dette år godt, er helt bestemt dét at jeg er begyndt at blogge...da jeg skrev de første små spæde ord på min fødselsdag i maj måned...hold da op det virker bare som MEGET lang tid siden...blev startskuddet til at møde en masse dejlige mennesker herude i cyber-space... Og mødet med en enkelt af jer i det virkelige liv...and more to go... :o)
En stor tak skal lyde til jer som læser med her, og af og til kommentere her... I beriger alle mit liv! Et stort TAK for den forgangne tid skal lyde, og et velkommen til den kommende tid her hos Pi-i-galopp... :o)

Jeg vil hermed ønsker alle jer og jeres et godt og lykkebringende kommende år...May the force be with you... ;o)

Ciao

2 kommentarer:

Birthe sagde ...

hvor er det dejligt at høre at der er andre end mig der har det sådan med nytårsaften , for mig er det også overskruet og en farce... hvor befriende :-)
Håber alligevel du kommer godt og hyggeligt ind i det nye år
Godt nytår

Mette Lykke sagde ...

Godt nytår Pi..
Jeg er sikker på i får en dejlig aften dig og lillevuf.