fredag den 23. oktober 2009

Ta-daa... :o9


Ups...igen...Jeg er ikke mindre træt idag... men inden jeg napper en lille Mormor på sengen vil jeg lige skrive det lovede indlæg... :o)

I onsdags blev min stand-in for Ældstedatteren aflyst, da de havde haft en meget urolig nat, og Ældstedatteren derfor ville gå til lægen med Øjestenen... Og det bekom mig vel... :o)
Istedet blev jeg inviteret hjem i Yngstedatteren og hendes kærestes lejlighed til aftensmad...Og det sagde jeg da ikke nej til... :o)
Vi fik Brændende Kærlighed, og det smagte godt... Det er ikke så tit jeg får det mere, men lidt oftere da pigerne var yngre, for der var hjemmelavet kartoffelmos altid et hit... :o)
Imens vi så hyggede der, kom jeg til at tænke på at Ældstedatteren havde snakket noget om at Zepto (computer/tv butik) på Fisketorvet Shoppingcenter ville have kø tilbud på bl.a. Notebooks til 7 kr til de første 7 kunder , 77 kr. til de næste 7, 777 kr. til de næste 7 og 1777 kr til de næste 7...og derefter normalpris 2798,-... men med det nye Windows7 styrersystem... :o)
Og der var ikke langt fra forelæg, før en plan var lagt. Jeg blev og sov, vi stod op kl 5.00 og hendes kæreste kørte os derind...men men men...Der stod allerede ca 50 mennesker i kø...og ved lidt hurtig hovedregning afgjorde vi at vi ikke den dag skulle have nogen billig Notebook...:o)

Jeg blev kørt hjem og fik lige slappet af et par timer, inden jeg atter en gang skulle ind i tandlægestolen. Jeg fik lavet en kindtand i undermunden, og jeg ved ikke om det kun er med mig at det er sådan...men jeg skal næmeste have så meget bedøvelse lige der, der kan slå en elefant omkuld... :o)
Og da jeg blev sluppet løs igen efter 1½ time i stolen, og stadigvæk med en kind og kæbe så død som en...jah død sild?... Fik jeg en snak i mobilen med Ældstedatteren... Clara er allergisk overfor Trunte-hunden, så deskal af med hende... :o( ... jeg må slet ikke have hund her hvor jeg bor, ellers havde jeg taget hende til mig...en snak med Yngstedatteren fik opklaret at de må ikke have mere end én hund der hvor de bor, eller havde de også været villige til at tage hende...for hun er bare en rigtig dejlig hund, glad og kælen, altid lidt ude på numre, men også nem at opdrage på... Så måtte jeg altså lige tude, på vej forbi Kongens Have. :o(:::::
Men beslutningen er taget, uanset hvor ondt det gør på os alle, så kommer Øjestenens helbred altså først...nu gælder det så bare om at finde en god adoptions familie...til Trunte, altså...ikke til Øjestenen... ;o)
Nå, men Ældstedatteren har jo lige haft fødselsdag, og fik en del penge, og dem ville hun gerne en tur på Fisketorvet og se om hun kunne få brændt af på noget fornuftigt... Og hun spurgte om jeg ville med...og ja, på trods af død kind/kæbe, så var der ikke umiddelbart andet der forhindrede mig... :o)
Så vi mødtes på Fisketorvet..og der blev oset og købt...fornuftige ting, både til hende selv og til Øjestenen.. :o)
Og jeg fik også købt lidt nyt...men hovsa...det har jeg ikke fået tages billeder af... Hmmm...de må komme på i næste indlæg... Suk... :o)
Da bedøvelsen efterhånden aftog så meget at jeg igen kunne mærke venstre kind og kæbe, blev jeg opmærksom på at jeg ikke kunne bide ordentligt sammen...?!?... Plastikken i tanden var simpelthen for høj!... Jeg ringede med det samme og fik lov til at komme tilbage med det samme...men jeg foreslog selv at komme forbi idag istedet, jeg skulle nok overleve ikke at kunne spise fast føde i et døgns tid ;o)
Jeg var hjemme omkring kl halv ni i aftes...godt træt og brugt...som jeg fik skrevet i aftes... :o)

Billederne er af de fine filtfugle jeg nørklede med i sidste weekend... :o)
Og det sidste billede herunder leder faktisk til en glidende overgang til mit næste indlæg... :o)
Vi måtte selvfølgelig runde den store Fætter BR legetøjsbutik, der er på Fisketorvet... Og der blev peget en del "Julegave-ønsker" ud...ja hun er blevet så stor og dygtig at hun faktisk siger "Sådan én der ønsker jeg mig i julegave...", -er det ikke bare skønt... :o)
Nå det er bare mig der bliver revet med... :oD
Øjestenen har på billedet gang i en omgang Swing-med-rumpen...accompagneret af et stykke musisk larm fra et stykke babylegetøj... Synd at I ikke kan se hele dansen, men bare lidt bevægelse i foto'et... :o)


Fortsættelse følger... ;o)

Ciao

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Du skriver altså meget malende- jeg behøver slet ikke billeder- kan se det hele for mig :-)