tirsdag den 11. august 2009


Sådan står mine to novemberkaktuser i fuldt flor nu... :o) Jeg satte dem udenfor i forsommeren og de har kun vokset sig større og stærkere efter det... :o)
Idag ligger jeg så for det meste og blomstre i min seng...vågnede med feber...har ondt i hele kroppen...hovedpine og svimmelhed... :o(
Øv...det var ikke lige den bedste start i min jobprøvning...men der er jo ikke noget at gøre ved det...håber bare ikke at det er den der svine-influenza der har fået ram på mig...og at jeg har nået at smitte nogen... :o(
Ikke flere klynk skal lyde herfra...før næste gang jeg finder grund til at klynke ;o)
Posten kom heldigvis igår aftes med en bogpakke med indretningsbøger...dem vil jeg ligge og kikke lidt i, ind imellem at jeg døser lidt hen... :o)
Højt humør derude... :o)
Ciao

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Øv - rigtig god bedring til dig! Jeg håber du hurtigt er frisk igen og kan vende tilbage til din jobprøvning.

Pernille på 1. sagde ...

Øv øv Pi det lyder som om at du er ved at få den samme tur som jeg lige har og er igennem, mit er ikke ovre endnu, hvor lyder det spændende med de bøger, jeg tror snart lige at jeg skal have bestilt nogle ny :)

Knus og god bedring