tirsdag den 18. august 2009

Lettelse

Så er tirsdagen gået...og den er gået godt... :o)
Jeg har fået det en del bedre fysisk...ikke nær så ondt i kroppen... :o)
Og jeg tog en beslutning idag...en stor beslutning...efter at have været rundt om nederlagsfølelsen osv. Men lettelsen var at spore hos mig da jeg havde sagt det højt til mine unger...og efter at have snakket med min kontaktperson igen idag... Jeg har besluttet mig for at starte mere langsomt op i jobprøvningen... :o)
Ikke at jeg har tænkt det som en barriere at skulle "arbejde" 25 timer om ugen...men da jeg er et menneske der giver mig selv 110% i alt hvad jeg begiver mig ud i...ikke fordi at jeg tror at andre forventer det af mig, men fordi jeg er sådan.
Aftalen er nu at jeg skal starte med 3 timer om dagen i en periode...og så sættes den op til 4 timer om dagen og så efter endnu en periode så op på 5 timer om dagen.
Og da den aftale var blevet lavet, faldt der en sten fra mit hjerte...og jeg vidste slet ikke at den var der... Hmm.
Nå men det korte af det lange er at jeg er tilfreds og sandsynligvis starter op igen på fredag. :o)

Yngstedatteren er jo ved at pakke sammen og flytte sine ting...og det går fremad...lidt af gangen. Men det er ok... Det er også et stort skridt. :o)
Og jeg er ved at forberede mig på at blive ene og alene. Har de sidste 2 år fantaseret om hvordan jeg ville indrette mig når det skete... det bliver da lidt underligt at blive "single" efter aldrig at have prøvet at bo helt alene...men jeg glæder mig... :o)

Nu vil jeg finde min seng... :o)
Sov sødt
Ciao

3 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Jeg tror at det var godt at du tog den beslutning Pi, det bliver godt at starte op langsomt.

Jeg kender alt til fantasierne om hvordan jeg ville indrette mig når jeg blev alene, hvilket jo for mig også medførte at jeg fik soveværelse ligesom du gør, det var meget mærkeligt og der gik lige lidt inden at jeg fandt ud af at nu havde jeg jo meget plads :) nu hvor der er gået 3/4 år syntes jeg ikke at jeg har meget plads mere, men jeg nyder mit soveværelse.

Knus

Unknown sagde ...

Når du kunne mærke en lettesle , var det den rigtige beslutning.
Godt din krop ikke smerter så meget mere.
At bo helt alene, det bliver noget helt nyt og anderledes - spændende :-)

Det gule hus sagde ...

Det er dejligt at læse at du tog den beslutning. Det bliver dejligt for dig at indrette på ny.