torsdag den 16. juli 2009

Hovsa...

...så gik både tirsdag, onsdag og torsdag... Fordi efter jeg havde skrevet tirsdag formiddag var jeg inde og checke noget på min netbank...og opdagede at mine SP penge var drønet ind på kontoen samme morgen... :o)
Og så kan det nok lige være at der skulle festes istedet for vaskes... :o)
Turen gik først omkring Jysk...for nu skulle jeg købe en ny madras til min dobbeltseng (som står i kælderen, og har gjort i de to år vi (yngstedatteren og jeg) har boet i denne lejlighed str. x-small (53 kvm))...men som der nu er håb for skal frem i lyset inden så længe... Yngstedatteren og hendes kæreste har nemlig fået tilbudt en lejlighed, som næsten helt sikker er deres, pr 1.-8. ...
Så hold da lige en hest...det bliver da godt nok mærkelig...pludseligt at kunne brede sig på mere plads... :o)
Nå ja men madrassen blev bestilt og betalt... Og kommer imorgen mellem 8-14... :o)

Så rundede yngstedatteren og jeg lige Panduro...men det blev til meget behersket køb...Wallstickers til mit store skab i stuen...og julegaver til Øjestenen...altså kun et par stykker...men det er rart at kunne være i god tid...og så ovenikøbet spare lidt kroner... :o)

Jeg fik suppleret undertøjsskuffen...det var tiltrængt...købte et par bøger...og lidt stof... :o)
Og så sluttede aftenen med en tur på restaurant med yngstedatteren og hendes kæreste... det er et løfte som jeg har givet for små 1½ år siden og været ked af ikke at have haft midler til at holde...men nu skulle de belønnes for den store hjælp de har været under min sygdom...ved flytning...under min indlæggelse...og efter... Så det var ekstra dejligt at betale den regning... :o)

Onsdag mødtes yngstedatteren og jeg ved Valby station kl 12.30... Turen gik nu mod Frederiksberg og Nørrebro... Jeg skulle proviantere garn...og magneter... Billeder må komme imorgen...for i undre jer nok over hvad jeg skal bruge 128 magneter til...bare vent og se... ;o)
Og om jeg fik købt garn... Jeps... 35 nøgler bomuldsgarn...til det bølgetæppe jeg er igang med + lidt til et tæppe som yngstedatteren ønsker sig at jeg laver til hende når jeg er færdig med mit... :o)
Og så skulle Tiger på Rådhuspladsen også lige rundes...de havde nemlig den skønneste fem-armet koloristiske lampe jeg længe har set langt efter... Men øv...den var udsolgt! ... Yngstedatteren undrede sig...hvorfor så mange kunne finde på at købe SÅ grim en lampe... :o)
Jeg var skuffet... ...men samlede mig hurtigt og kom til at tænke på at jeg faktisk også havde set den i Tiger-butikken på Kultorvet...og så GIK vi derned...og JUBII...de havde stadigvæk 3 stk af denne skønne lampe...som også må komme på billede imorgen... :o)
Og så var det bare hjemad...og op med stængerne... og slappe helt af... Tænk jeg var så træt at jeg ikke engang orkede at hækle?!?... :o)

Idag skulle Ældstedatteren+Øjestenen komme forbi i formiddags...jeg skulle nemlig passe Øjestenen nogle timer... :o)
Vi gik så lige alle tre en tur over i Centeret...hvor Øjestenen skulle have nye "løbe"sko... Og hun fik de fineste neonpink/neonorange/neongrønne Nike sko...og de var så lækre bløde at det må være sådan nogle man bare flytter ind i... Hun gjorde ihvertfald... :o)
Og jeg skulle liiige indenom Matas og købe en ny duft... Ed Hardy's Love&Luck... En skøn duft...lige mig...og så må vi jo se om den også kan give lidt kærlighed og held... ;o)
Og så er eftermiddagen ellers gået med leg sandkassen...lidt leg med vand...se lidt film med Peter Pedal og Mumitroldene... :o)
Lidt før spisetid forlod de to dejlige piger mig så...fik sagt ordentligt farvel til Øjestenen, for imorgen eftermiddag starter hendes uges ferie hjemme hos hendes far... :o)
Og så gik jeg helt død igen...sad og surfede lidt på Trendsales...fik købt lidt tøj...også tiltrængt... Og så fik jeg energi til at hækle lidt på bølgerne og til at skrive her... :o)

Om ikke så længe vil jeg smutte ned under dynen og lade den kramme mig i søvn... :o)
Håber at alle, der (meget velkomment) læser med her, har det godt... :o)
Ciao

PS. Idag har jeg taget sidste penicilin pille, og er sluppet helt for smerter og hævelsen... :o)

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hvor dejligt at penicilinen har virket ! Og at de fravær var pga ren og skær liv og glæde :-)