fredag den 31. juli 2009

Helbredet...ikke helbredt...


Ja, så går jeg igang med 3. omgang penicilin...og denne gang har jeg så også fået udleveret smertestillende piller, for ikke at ødelægge min lever med alt for store mængder Panodil... Hvorfor er der ikke nogen der har reageret på dèt før? Jeg har troligt fortalt om mit indtag af Panodil'er for at holde smerterne fra døren, men først nu reagerede den læge jeg snakkede med idag... Min egen læge er på ferie, og det under jeg ham godt, men jeg snakkede jo med en anden læge for ca. en uge siden...
Min tandlæge kommer tilbage fra ferie på onsdag, og lur mig om I ikke vil se mig sætte mig i stolen hurtigst muligt derefter...frivilligt...nærmest tigge hende om at rykke den skidne tand ud!!!...frivilligt...for jeg orker ikke mere bøvl...frivilligt...
Havde eller planlagt en cykeltur i nærområdet idag... men jeg har konstateret at der er stiv modvind uanset hvad vej jeg vælger at køre...så den er udsat til jeg har det lidt bedre igen... Krydser fingre for at det er snart...for jeg er så træt...ikke kun af min tilstand...men også fysisk træt...
Ferie-hunden blev hentet sent i aftes... De hjemvendte unge mennesker, strålede af energi og glæde over en god ferie...men de savnede hunde-barnet... Og der var gaver med til mig (billeder må komme senere)...til Ældstedatteren og Øjestenen (de har af naturlige årsager ikke fået dem endnu, derfor kan jeg jo ikke fortælle hvad der er hjembragt til dem)...og fødselsdagsgave til Yngstedatterens far, der fyldte 50 år! i forgårs... Han holder fest på et senere tidspunkt, hvor jeg er sikker på at gaven nok skal vække glæde... :o)
Og idag skal de to unge så hente nøglerne til deres lejlighed... :o)
Og den skal så tages i nærmere øjesyn...der skal lægges planer... men det bliver uden mig idag... For jeg vil ikke andet end hækle...sove...se tv... spise yoghurt med pære/banan...og vente på at jeg får det bare lidt bedre... :o)
Fredsommelig fredag til alle jer ude i virkeligheden... :o)
Ciao
PS. Billedet øverst er af min samling af rystekugler fra div. byer og lande...Også Legoland selvfølgelig... :o)

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det gør mig virkelig så ondt for dig! Den tand må ud!
Det er ikke godt forhelbredet at have smerter og betændelse hele tiden..Kan godt forstå du er træt.
Herlig samling af rystekugler :-)

Pernille på 1. sagde ...

Åh din stakkel, jeg har været gennem turen det er bare skrækkeligt, den tand må altså ud, kan du ikke få fat i nogle Nellikedråber, de kan tage rigtig mange tandsmerter, jeg taler af erfaring :) de skal tages varsomt duppes der hvor smerten er.

Håber at du trods alt får det bedre og at noget af medicinen begynder at virke.

Knus