onsdag den 29. juli 2009

Håbløs optimist?!?



Ja det var hvad det kunne blive til...en ½ ryg til den omtalte blomster-vest... :o)
Og jeg som troede at jeg bare skulle lægge op...og så montere... Men nej... :o)
Så nu går det vilde blomsterhækleri videre...og nu har jeg da næsten til en hel ryg... :o)


Ellers går disse dage med stille og rolig hygge med Feriehunden Baby... Lange ture...nussen...lidt godt til ganen...og så selvfølgelig de tiltrængte lure i hyggehjørnet... :o)
Er stadigvæk træt som et helt alderdomshjem... Men tager tingene mere som de kommer... Så letter det vel snart... :o)

Ciao

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Godt du tager det stille og roligt, det er det eneste at gøre.
Den vest bliver da helt fanrastisk !

Pi Andrea sagde ...

Tak... Mine unger mener jeg har en skrue løs...at det da bare er FOR meget peace-love and harmony... Men det må de gerne mene...for jeg er tilfreds...og glæder mig for vildt til den er færdig... :o)