tirsdag den 26. maj 2009

Tjulahop...

Idag er startet med sol over Valby... :o)
Men mit gå-på-mod kan ligge på et meget lille sted...jeg har nemlig reddet mig et maveonde...Øv...

Alligevel er der strømmet positivt ladede energier igennem mine åre, og en masse skønne tanker er tænkt... :o)

Imorgen skal jeg til tandlægen for første gang i 8 år...og det er en smule pinligt...og bestemt ikke mange skønne tanker værd... MEN det skønne er at jeg har fået taget hul, på det for mig værste i hele verden, ud over slanger... nemlig at overvinde min tandlæge skræk så meget at jeg har fået ringet til en NY tandlæge og bestilt tid . Og der er sat en hel time af til mig til KUN en undersøgelse. Der skal laves et overslag på hvor meget der skal laves...og så skal der laves en tidshorisont...for jeg ved at hun ikke bare siger 0 huller... :o)

Jeg har gået og luret lidt på mit frimærke af en have...Og drømt om at få lagt fliser over det hele...og en masse krukker med skønne blomster i alle regnbuens farver... :o)

Jeg har følt en helt igennem tilfredshed med mit hjem...enkelte få små ting skal pusles med hen ad vejen...men det store billede er jeg tilfreds med... :o)

Jeg fornemmer at en ny og bedre tid snart er indenfor rækkevide for mig... At tingene kommer til at lykkes... :o)
At der er intet der haster, men at jeg stadigvæk skal huske at nyde livet i nuet... :o)
At jeg priser mig lykkelig for herigennem at have "truffet" nogle åndsfæller, som jeg også kan spejle mig selv i...blive inspireret af... ;o)

I det hele taget er livet bare godt og smukt idag...på trods af den dumme mave... :o)

Og selv om jeg ikke altid når de mål jeg sætter mig for dagen ... så ligger de der også dagen efter og venter på mig... :o)

Håber at I også har haft en tilfredstillende tirsdag... :o)
Ciao

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Godmorgen, Pi Andrea, jeg håber, din mave er bedre i dag - og det går godt hos tandlægen. Det er flot, at du har overvundet dig selv og bestilt tid.

Unknown sagde ...

Det er da en dejlig følelse du må have efter en sådan Tirsdag :-)
Håber du er frisk nok til Tandlægen.