søndag den 22. december 2013

Kære Juleånd ... (Advarsel, dette er et langt indlæg.)

Nu har jeg prøvet at 
- at lave lidt julepynt 

- at pynte lidt op

- at pynte lidt mere op

- og lidt mere

- og lidt mere

- At være i julepyntede og duftende Tivoli
( Hvor det endte med at jeg fik købt lidt mere pynt)

(- og lidt mere pynt)

- og jeg har pimpet en bluse med noget bling-bling

- og en skjorte med lidt mere farvestrålende bling-bling

- haft Øjestenen på overnatning med efterfølgende klippe-klistre julepyntsdag

Hun free-stylede denne skønne nissepige :o)



- og jeg fik også lavet lidt pynt til mig selv

- og en værtindegave

- og jeg har været på julemarked på Christiania, hvor jeg ikke kunne stå for disse mexicanske blik hjerter

-og jeg har købt lidt julegaver
og 
skal ud og købe lidt flere gaver imorgen

MEN

jeg kan simpelt hen ikke finde den glæde og gejst,
 som plejer at tage bolig i mig ved denne særlige højtid :o(

Det er som om juleånden er fløjet forbi mig i år

Så Kære Juleånd,
vil du ikke nok være sød at kigge forbi igen?
Så skal jeg nok holde døren i mit hjerte åben,
så du fro og frejdigt kan slå dig til hvile der
så jeg atter kan mærke glæden og gejsten.

Med venlig hilsen
Pi Andrea
(adressen skulle du gerne kende i forvejen) 


2 kommentarer:

Eva sagde ...

Jeg håber så sandelig, du får besøg, - sikke et forarbejde du har gjort!
Glædelig jul til dig.

Pi Andrea sagde ...

Hej Eva :)
Jeg skulle hjem til Yngstedatteren juleaften, men være hjemme 1. og 2. juledag, og nu er det hele pakket væk igen :)