tirsdag den 7. maj 2013

Spisebord :)

Gammelt spisebord fra IKEA.

Nyt gammelt spisebord fra IKEA

Ja jeg har skiftet spisebordet ud igen :)
Denne gang skulle det gerne være dét, for en meget lang årrække :)
Fordi jeg har søgt dette bord fra IKEA igennem længere tid. Det er en udgået vare og ikke et man sådan lige faldt over på brugtmarkedet.
Men pludselig stod det der på DBA.
Og på en adresse kun et stenkast herfra i Valby.
Efter lidt forhandlinger om pris, så var bordet mit, og Yngstedatteren ville gerne hjælpe med at få det båret hjem til mig.
Heldigt så ligger der en Netto lige ved siden af hvor bordet skulle hentes, så vi lånte lige en af deres indkøbsvogne til at køre bordet hjem i. Det har nok set lidt underligt/sjovt ud, men hjem kom bordet uden at vi havde fået ømme rygge og arme. :)
Og vi leverede selvfølgelig indkøbsvognen tilbage til Netto :)

Og jeg er glad, meget glad for mit spisebord :)

Ciao :)


2 kommentarer:

karen margrethe Lohse Nielsen sagde ...

Sikke et dejligt spisebord, og SKØNT med alt det der kan ligge og FLYDE.....men jeg tror ikke de er til FLYDERI....der ser så fint ryddeligt ud i dine mange skønne ting.

Jeg kan også godt lide orden, bruger faktisk en del tid på at rydde op, det der med nullermændene....der har jeg lavet en aftale med dem om, at hvis de lader mig i fred, så skal jeg nok lade dem være i fred.

GOD dag og knuss

KH bedstemorkaren

GitteBlinkilde sagde ...

Tillykke med dit nye spisebord det ser fint og brugbart ud <3