fredag den 25. januar 2013

Moar...

...jeg vil gerne ha'
at du bager en kage
til min nye ven


Han hedder Frederik :)

Ja jeg kom lige til at tænke på den lille sang, da jeg skulle introducere min nye undu-pundu :)

Det var slet ikke planen at jeg skulle have en ny følgesvend,
men da jeg så ham sidde helt ene og alene ovre i den lokale dyrehandel,
hvor jeg var i et andet ærinde forrige sammen med Ældstedatteren og Øjestenen,
ja så kunne jeg ikke gå hjem uden ham :)

Det ses ikke så godt på billedet, men han er den smukkeste Kongeligt porcelæns blå, på kroppen.
Derfor tænkte jeg at han skulle hedde Royal Blue, men simple og jordbundne, som børn heldigvis er, så mente Øjestenen at han da skulle hedde Frederik.
Og det forblev jo en smule royalt,
lidt kongelig har man da lov at være :)

Han er en "mand" af få ord og er lidt sky.
Men mon ikke tiden og tålmodighed nok skal hjælpe ham godt på vej :)

Og så er det jo blevet fredag igen... Den tid render bare derudaf. :)

Kostomlægningen går mod slut 3. uge 
og det går rigtig godt.
Jeg vejede mig desværre ikke før vi startede, men først en uge inde i forløbet,
og da jeg så vejede mig igen en uge efter, ja så havde jeg smidt 2,2 kg! på en uge!
Det havde jeg slet ikke regnet med, fordi jeg synes at jeg skal spise hele tiden :D
Men skønt er det :)
(-kan også lige fortælle at Yngstedatteren, som jo er gået med, havde tabt 2 kg på samme uge)

Og som update på det med gassen i søndags kan jeg fortælle at den kom tilbage igen i løbet af eftermiddagen. 
Der var vand i deres rør.
De har så haft lukket for gassen de sidste to dage i dagtimerne.
Det har vi fået sedler om.
Men idag ingen sedler og ingen gas - igen.
Så ringede jeg derind igen.
Det viser sig at der er en stor gaslækage i vores område.
ØV BØV.

Nå men håber at der er gas igen til aftensmaden - senest :)

Ønsker dig og dine, en rigtig god weekend :)

Ciao :)

1 kommentar:

GitteBlinkilde sagde ...

Tillykke med den lille Frederik :-)