søndag den 20. januar 2013

Gas :S


Så står jeg her og skal til at lave min morgenmad/frokost,
og så virker mit komfur ikke?!?
Så checker jeg på Københavns energi's hjemmeside for at se om der er registreret en fejl der.
For så at finde ud af at de har skiftet navn til Hofor.
Nå men det korte af det lange er at der ikke står registreret noget som helst.
Så ringer jeg op, og de siger at der ikke umiddelbart er registreret noget galt,
men at damen, som jeg snakker med, vil gå videre til vagtmesteren, som så vil kontakte mig.
Og det har han så lige gjort og jeg går nu og venter på at han skal komme forbi og se hvad der evt. kan være galt. 

UPDATE:
Så har han været her og kunne konstatere det samme som mig. Ingen gas!
Han bad mig så gå rundt til de andre fem beboere i min opgang for at finde ud af om det kun var hos mig at fejlen lå.
Men ingen åbnede.
Så gik han selv hen i naboopgangen og stemte dørklokker,
og kom tilbage og kunne fortælle at de heller ej havde noget gas.
Så fejlen ligger udenfor et eller andet sted, og det kan tage timer før det virker igen.
Der kan f.eks være kommet vand i deres rør, sagde gasmesteren.
Han lovede dog at komme tilbage med nyt.
Så den sprødstegte parmaskine og det vendte spejlæg med pesto, må vente til der atter er gas.
Lidt Skyr (udtales sgir) med knas + et halvt æble er indtaget nu :)

Ciao :)

3 kommentarer:

Betty sagde ...

Sikke en start på søndagen.....håber problemet er blevet løst nu. og du har fået noget at spise!

GitteBlinkilde sagde ...

Håber at du har fået gas ? Du har ihvertfald vundet en trøsteprømie hos mig .-)

Pi Andrea sagde ...

Hej Betty :) Jeg havde fået gas der senere på eftermiddagen :)


Hej Gitte :) Det er rigtig dejligt. Jeg har sendt en mail til dig :)