torsdag den 31. januar 2013

En underlig fisk...

...det er jeg. 
Og jeg forstår ikke altid hvorfor.
Jer som har fulgt med her i længere tid, ved at jeg har svunget boremaskine og ordnet hyldeopsætning ene og alene mig.
Men da jeg skulle sætte flere hylder op i mit køkken, ja så forsvandt min spunk.
Jeg blev direkte bange for at både maskine, væg og jeg ville gå i stykker. :S
Men heldigvis slog Ældstedatteren til. :)

De hænger altså lige, men jeg var åbenbart skæv da jeg tog billedet! ;)

Set ude fra entreen.

Så nu hænger de tre hylder fint der på væggen og bærer på alle de korn og linser og hvad jeg ellers ikke havde plads til inde i mad-skabet.
Skønt :)
Og pænt ser det tillige ud :)

Om ikke så længe vil jeg bevæge mig ud i den halve pelikan som suser rundt udenfor.
Jeg skal nemlig lige have handlet medicin og rugbrød.
Og senere går turen til Psykiateren.

Håber at du må få en rigtig dejlig dag og pas på at du ikke blæser væk :)

Ciao :)

Ingen kommentarer: