søndag den 16. december 2012

Undskyldning...

Jeg forstår godt, hvis de af jer der nåede at læse slutningen på mit foregående indlæg blev lidt forskrækkede. ( For de undrende, så slettede jeg det sidste i indlægget dagen efter at jeg havde postet det)
Det blev jeg også selv da jeg læste det dagen efter.
Det var et råb om hjælp på den absolut mindst konstruktive måde.
Undskyld for det.


Det skal dog ikke være nogen hemmelighed at det var sådan jeg følte det i skrivende stund.
Lidt som på billedet ovenover.
Følelser og tanker der fløj rundt i hovedet og kroppen på mig, uden start eller slut.

Og jeg er stadigvæk forvirret.
Ikke opgivende som før, men har svært ved at overskue min fremtid.
Nu prøver jeg atter at tage en dag af gangen, et møde af gangen.
Små skridt frem.

En af de altoverskyggende følelser der skyllede ind over mig i onsdags, var ensomhed.
Jeg stod ene og alene.
Fik følelsen af sammensværgelse imod mig, og jeg er bestemt ellers ikke paranoid af natur.

Men jeg er ikke alene.
Jeg har et lille, men stærkt netværk omkring mig.
Jeg føler mig i den grad stadigvæk misforstået af systemet, men jeg skal og må være stærk og kæmpe imod det,
for mine nærmestes skyld.

Afmagtsfølelsen aftager langsomt.
Ked af det-heden er væk.
Vreden er tiltagende, og det er den der skal være min drivkraft.
Sammen med fornuften naturligvis.
Og så forsvinder forvirringen forhåbentlig også.

Atter en gang har jeg kunne konstatere at når der er kaos inden i mig,
så er det det kreative der får mig til at trække vejret normalt igen.
Det der får mine skuldre til at falde lidt ned.
Og det der kan samle nogle tråde til konstruktive tanker.

Så i disse dage sidder jeg og syer små figurer i filt til at pynte på Yngstedatterens juletræ.
Her kommer der lidt billede spam af hvad jeg har lavet til hende.










:)


2 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor er jeg ked af at høre du stadig ikke har fået den ro du trænger til.

Man skal være stærk i det danske system, der er ikke meget hjælp og forståelse at hente :-(

Håber det nye år bringer dig nærmere på en afgørelse af hvad din fremtid bringer <3

Dejligt du kan koble fra og være lidt kreativ, de er rigtig søde dine dyr.

Ha´en fortsat dejlig aften

Knus Susi

Eva sagde ...

Jeg sender lige et decemberknus.

Hvor er de fine, de små filtdyr:)