fredag den 5. oktober 2012

Meget få ting...

...er statiske i mit hjem :).
Siden jeg rykkede rundt sidst med salg af det store spisebord og sofaen, og indkøb af slagbænk og lænestole, ja så har det været min mening at mit tv skulle op og hænge...men men men det skulle da bære være lyv :).
Jeg tænkte andre tanker, mit mål er at få alt det op og i brug fra kælderen som det er muligt. Resten skal sælges eller gives væk, eller næsten resten, fordi jeg skal ned på at der kun må stå 5 flyttekasser med nostalgiske ting og arvestykker i tilbage + mit julepynt. Og det er dælen dulme svært når man er samler som jeg er :).
Og dette resulterede i at jeg kom til at tænke på de lyserøde kasse reol moduler som jeg havde stående ned i kælderen. Og op blev de hentet og arrangeret. Og hvis jeg skal sige det selv er det blevet drøn godt - se selv billederne :).

Ciao :)

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Og så passer det jo lige til lyserød lørdag i morgen:)
Det er en god ide ikke at samle en masse ting, der ikke skal bruges. Jeg tror bestemt, at det også gør noget ved psyken, hvis man har så meget, man ikke kan overskue det.

Pi Andrea sagde ...

Ja det har du nok ret i :)