fredag den 24. august 2012

Tid til at tænde lys i mørket igen :)

Jeg var en tur inde i City sammen med Yngstedatteren. Vi skulle ikke gå efter noget bestemt, aftalen var bare at vi skulle nyde og evt spise en is undervejs.
Vi sætter ofte hinanden i stævne på den måde. Dermed sikre vi at vi begge kommer ud og ser andre vider end væggene der hvor vi hver især bor. :)
Vi fik kigget både på og i butikker, og pludselig slog det mig da vi nærmede os en af mine yndlings butikker, Akimbo, at hun havde vist en lille skål på hendes blog, som jeg godt kunne tænke mig at se nærmere på. Og som billederne viser blev det ikke ved kigget. Den er så smuk både med og uden fyrfadslys i. :)
Vi kom også forbi en Fakta, hvor jeg købte en pakke af de fine pastelfarvede knager som jeg havde set på et par andre blogs at de havde på bud i denne uge :).
Alt i alt en super dag i hyggeligt selskab :).

Ciao :)

Ingen kommentarer: