mandag den 21. maj 2012

Så kom det gode vejr...


...og hvem ligger så med snuden i vejret?... MIG!...
Feber, snot, kvalme, ondt i halsen og i alle led og muskler... :o(

Typisk...nu havde jeg jo lige fået overstået at hjælpe til med Yngstdatterens flytning
og min egen runde dag er vel overstået
nu skulle jeg jo så igang med at finde roen igen
og nørkle med lidt ting herhjemme
Tja...sådan kan de gå med de planer... :o)

Idag har jeg gennemlæst og korrigeret fejl i de papirer som skal sendes til dem der skal vurdere min Førtidspensions-ansøgning...og jeg må efter flere gennemlæsninger sige stakkels dem der skal afgøre den sag.
Den er fyldt med mange forskellige menneskers til tider modsatrettede udsagn.
så som
-Psykiateren der skulle lave en vurdering efter en samtale med mig på blot 25 min.
-En udtalelse fra en totalt inkompetent psykiater som jeg gik hos i et halvt års tid. Jeg skåne jer for den gang vås som han har opsummeret i udtalelsen, blot konstatere at han ikke var/er andet end en pengemaskine.
-Udtalelser fra diverse aktiveringer jeg har deltaget i.
-Journalen fra jeg var indlagt på Bispebjerg og min tid i gruppeterapi der. 
-Udtalelser fra min læge.
-En arbejdsevnevurdering fra Jobcenteret.

Jeg tror ikke at jeg har glemt noget.

Men påfaldende synes jeg at det er, at der ikke er udtalelser fra dem som kender mig allerbedst.
Mine nærmeste familiemedlemmer som bare kan stå ved siden af og se på når jeg får mine nedture som det ofte tager halve år at komme op fra igen.
Mine venner som har kendt mig igennem mange år...både før og under min sygdom.

Jeg har besluttet mig for at jeg vil lave min helt egen version af mit forløb og vedlægge i sagen ...sådan som den har føltes både på krop og sind...og stadigvæk føles på krop og sind.
For jeg må immervæk være den der er mest ekspert i hvordan det føles at være mig.

Men det må lige vente til jeg er oppe på lakridserne igen...forhåbentlig imorgen eller ihvertfald i overmorgen.
Jeg skal nemlig aflevere mine rettelser og indsigelser senest på fredag.

Nu vil jeg finde ind under min dyne igen...og se om jeg kan få læst lidt inden søvnens helbredende virkning sætter ind igen.

Ciao ... :o)




5 kommentarer:

Eva sagde ...

God bedring. Det er da skidt at være syg, når nu vejret er så skønt. Jeg håber, du kommer dig hurtigt.

Betty sagde ...

Rigtig god bedring....samt held og lykke!

Gitte Luna sagde ...

God bedring ;-)

GitteBlinkilde sagde ...

Stakkels dig og god bedring, skrækkeligt at være syg i sådan en varme

Pi Andrea sagde ...

Tak allesammen...det har dog kun hjulpet ganske lidt på helbredet... :oS