torsdag den 17. maj 2012

Når man ikke har...

særlig meget familie...så har jeg nærmest gjort det til en tradition at købe en gave til mig selv til min fødselsdag og til jul... :o)
I år når nu jeg er fyldt rundt ... og havde fået lidt ekstra kroner på kontoen (efterlønsbidragsudbetaling), ja så blev det til lidt mere end en... :o)



En kuglelysestage købt hos hende her ... :o)


Sprælledamen Julia købt af hende her .... :o)


Lidt sjov og ballade... :o)




Og et årskort til Tivoli, så jeg kan komme ind og høre Fredagsrock eller bare smutte ind og kigge på blomster og mennesker en tilfældig dag på ugen... :o)

Men jeg har faktisk slet ikke tid til at sidde her nu...skal jo gøre mig bare lidt lækker til jeg skal modtage mine gæster... :o)

Ciao... :o)




3 kommentarer:

GitteBlinkilde sagde ...

Tillykke med den runde dag i tirsdags .-) skønne sager du har givet dig selv i gave :-)
Håber du får en fantastisk dag i dag men flere skønne gaver :-)

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Tillykke med fødselsdagen og med alle de fine sager du er blevet forkælet med.

Dejligt man også kan forkæle sig selv lidt..

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Mig og Maya sagde ...

Tillykke med dagen. Det er bare nogle virkelig SKØNNE ting, du har givet dig selv. Knus Heidi