onsdag den 16. maj 2012

Der var en, der var to...der var 50!!!

...fødselsdage... :o)
Ja jeg fyldte 50 år igår... :o)
En rund dag.
Et halvt århundrede... :o)
Vildt at tænke på og det var lidt underligt at tage tallet 50 i min mund som tallet for min fødselsdag... :o)
Men jeg føler mig jo ikke anderledes end i mandags hvor jeg stadigvæk kunne sige 49... det der med alder er noget spøjst noget...et tal på et stykke papir.
Jeg vil godt vedkende mig min alder.
Jeg prøver ikke på at være yngre end jeg er.
Jeg er blevet benådet med nogle gode gener der gør at jeg ikke ser ud til at være den alder jeg har, men det er jo bare et plus.
For jeg er 50 år og still going strong på min egen måde... :o)

Dagen igår blev ikke fejret på nogen speciel måde.
Det bliver den imorgen torsdag, hvor jeg har inviteret de få mennesker der står mig nærmest ud og spise.
Men igår kom Yngstedatteren forbi og hjalp mig med at få lidt mere styr på mit hjem.
Der er sket en del i det lille hjem det sidste stykke tid og derfor krævede det lige lidt hjælp til at komme bedre på plads, så vi efter middagen ude kan tage herhjem og nyde et stykke kage eller to og et glas spumante... :o9

Jeg fik også lige frisket hårfarven op igår...jeg er jo ikke længere rødhenna farvet...jeg er meget mørk med et rødlilla skær...synes selv at det ser knaldgodt ud... ;o)

Og så fik jeg også en mors dags gave igår.



Den er så fin med små motiver af seværdige steder i København... :o)
Jeg har flere gange stået inde i Disneystore og kigget langt efter den...og det havde mine to tøser spottet.
Tak ... :o)

Fødselsdagsgaver må jeg vente med til imorgen...og det er også okay... :o)
Bortset fra dem jeg har givet mig selv...men dem må I også lige vente med at se, fordi den ene kommer forhåbentlig med posten idag.. :o)

Håber at du vil gribe dagen idag og gøre den til din egen... :o)

Ciao... :o)


3 kommentarer:

Helle sagde ...

stor tillykke :)

50 år er en god årgang :)

ha en skøn dag :)

Unknown sagde ...

Et forsinket tillykke !!!
Og må I få en skøn lille fest :-)

Eva sagde ...

Jamen tillykke da! Jeg håber du får en dejlig "fejring". Hvad mon du nu har fundet på at give dig selv?