mandag den 27. juni 2011

Sejr...lille...men...

Jeg gjorde det!
Trods jeg stadigvæk havde det skidt lørdag, så formåede jeg alligevel at tage ud til Ældstedatteren for at hjælpe lidt til med at holde Øjestenens børnefødselsdag... 





Hun har først rigtig fødselsdag d. 13. juli, men for at være sikker på at de tre yndlings veninder ikke var taget på ferie, blev børnefødselsdage holdt allerede nu.
Og det gik så godt.
De fik lilla og lyserøde boller, lilla og lyserøde cupcakes som de først selv kunne pynte med glimmerglasur og fondant... Og det var gode til at lave roser efter anvisning... :o)
Så var der vandmelon til fri afbenyttelse imens legen gik indefor og udenfor...
Inden de skulle hjem fik de pizzasnegle - nu var appetitten dog ikke så stor... :o)
Med sig hjem fik de hver en stor blomsterballon og en lille slikpose som også indeholdt en dåse sæbebobler...og det gør altså stadigvæk glæde ... :o)


Anstrengelsen er dog blevet fulgt af 2 dages total træthed... men det var det hele værd... :o)
Her til aften har jeg det lidt bedre... :o)
Nu hygger jeg med at sy lidt sekskanter og skal i aften selvfølgelig se The Tudors, en serie om den engelske Kong Henrik d. 8. og alle hans koner... :o)

Ciao... :o)


1 kommentar:

Eva sagde ...

Det var godt, du fik den oplevelse med. Et orgie i lyserødt:)
Og så må der lades op igen.