mandag den 16. maj 2011

Gaver...

Tusind, tusind mange tak for jeres ønsker for min dag igår...:o)

Jeg er indtil videre blevet begavet med de tre mest fantastiske piger i mit liv... :o)
Mine to døtre, som er smukke, kloge, vittige og meget omsorgsfulde...ja helt igennem fantastiske... :o)
Min Øjesten, som er smuk, klog, humoristisk og meget omsorgsfuld og elskelig... :o)
Derudover er jeg indtil videre også begavet med en super sød og tålmodig svigersøn... :o)
Disse fire mennesker gav mig igår en rigtig dejlig dag... :o)
Hygge, samvær, ro, forkælelse, Jordbærkage fra Lagkagehuset og dejlig mad...:o)


Og Øjestenen havde tegnet tre tegninger til mig... Gaven fra Ældstedatteren kan jeg ikke komme nærmere ind på her, da Yngstedatteren får det samme, og hun har først fødselsdag om en måned, så indtil da er det en hemmelighed...mere om det til den tid... :o)

Gaven fra Yngstedatteren og kæresten hendes var bl.a. skiltet med gravhunden på... :o)
Som det nok ikke er forbigået så mange af jer der følger med her, så er jeg ret glad for hunde...og især gravhunde står mit hjerte nær... Så jeg blev rigtig glad for det fine skilt... :o)
Yngstedatteren kunne så tilføje at hun og jeg en dag i fremtiden skulle en tur ud sammen og shoppe en gave mere til mig... Dejligt at have noget godt til gode...at sprede det positive ud på flere dage... :o)


Her står så min fødselsdagsgave til mig selv... Ja ja det er blot et gammelt slidt vindue - men det er min nye hylde til min stue, op over min sofa... Idéen har jeg fået af Pernille som netop idag har "hylden" med på det billede som hun viser af sin nye hæklede flagranke... :o)
Vinduet er købt her , og jeg har lige fået det leveret til døren idag... :o)
Nu skal jeg så bare lige have fundet nogle fine hyldeknægte så jeg kan få det hængt op... :o)

Jeg er monster træt idag...men på den gode måde... Så afslapning er på programmet idag, og intet andet...for imorgen er der atter den dag... :o)

Ciao... :o)



1 kommentar:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Lyder som en dejlig dag, med dem du holder af.

Knus Fra Susi