søndag den 24. april 2011

Påskedag... :o)


Lidt påske har sneget sig ind i alt mit roderi med køkken der endnu ikke er helt på plads... :o)
(Jeg ønsker mig en handyman i før-fødselsdagsgave. Meget kan jeg selv ordne, men jeg bliver altså aldrig dus med den boremaskine...og min Allergo'este ven er ved at være så træt af at skulle agere min handyman, så når han overvejer fødselsdagsgave til mig, så er det noget som der IKKE skal bores for at det kan komme til sin ret...  :oS)


Disse små figurer kunne jeg slet ikke stå for ...til 5 kr stk i Føtex... :o)



Og se lige hvad jeg fandt til storskrald forleden dag... lidt lim og lidt søm og så den gang maling som jeg havde tænkt skulle være lilla, så fuldender den min samling af 10 forskellige stole, som er det antal der er plads til omkring mit laaange spisebord... :o)


De tre som fik første lag i fredags, blev færdige igår...og disse to fik første lag... Farverne kommer ikke helt til sin ret på dette billede...de er mørkere i virkeligheden... :o)

Og idag skal de så have andet lag og tørre...så er de færdige... Og så skal de sidste to have første lag lilla og rød... og så kan jeg snart se enden på alt det stolemaleri... :o)
Det eneste der er lidt øv er, at de plader som jeg havde i kælderen, som jeg tænkte på som sæder til dem der mangler, ja de gik itu da jeg begyndte at save dem til... Måske meget godt at det skete...for så havde de nok heller ikke været holdbare nok til at bære min petit popo... ;o)
Så efter påske skal jeg opdrive noget 6 mm krydsfiner... :o)

Nyd nu det gode vejr derude... personligt skal jeg have langærmet bluse på udenfor idag, fordi mit soleksem er blusset helt vildt op efter de sidste par dages arbejden udenfor... Men pyt... Alt bliver bare så meget nemmere når solen skinner og man kan mærke at varmen er fulgt trop... :o)

Påske ciao ... :o)

1 kommentar:

superheltemor sagde ...

Genial ide med de forskellige stole! Og flotte farver!