fredag den 15. april 2011

Kun et øjeblik...

Jeg beklager meget at jeg har været fraværende de sidste (mange?) dage...
-men der har været meget...og alligevel intet i mine dage...

Jeg har fået syet lidt patchwork-blomster...
har set en del tv - bl.a Den royale dåb igår... Fine navne de fik... :o)

Jeg er ikke god til at fungere i rod...og slet ikke rod som jeg ikke kan gøre noget ved...
Det giver også rod indeni mit hovede...og lammer mig...til dels...
-for jeg har faktisk været med min allergo'este ven ude og spise på restaurant i tirsdags
og i onsdags var jeg ude i den anden ende af byen og se på nogle nye gamle lampe/sideborde til min stue og derefter tog jeg ud og besøgte Ældstedatteren og Øjestenen, som er begyndt at cykle uden støttehjul... :oD

Og maleren er næsten færdig med mit "nye" køkken... Han har faktisk lovet at han nok bliver færdig idag... :o)
Og det er dejligt, fordi så kan noget af rodet komme på plads...

Og vejret ser ud til at blive det perfekte male-udenfor-vejr i den kommende uge, så der skal der altså maling på de stole som har stået alt for længe, i min bevisthed, og ventet...

Forhåbentlig får jeg også mit nye vaskekort i den kommende uge - jeg måtte rykke for det i tirsdags, tror de havde glemt at bestille det til mig... :oE

Men mere om alt det i fremtiden når det ligger i nutiden eller i fortiden... :o)

Lige nu var jeg her kun et øjeblik... :o)

Ciao... :o)


Ingen kommentarer: