mandag den 7. marts 2011

Tiden... :o)


...er en forfløjen dame i øjeblikket... :o)
Jeg når ikke alt det som jeg gerne vil, men noget når jeg dog... :o)
Bl.a. var jeg hjemme hos min mor igår, for at fejre hendes fødselsdag... :o)
Det var super hyggeligt... :o)
Idag har jeg været sammen med Yngstedatteren på Fisketorvet (Shoppingcenter). Vi skulle bl.a. købe fødselsdagsgave til Kæresten hendes, som fylder år på lørdag... :o)
Og jeg skulle købe blåsøm...til mit stoleprojekt...så nu kan jeg endelig komme igang med at betrække den orange... :o)
Og så nyder jeg at solen skinner...så længe det varer... :o)


Og apropos tiden der flyver, så får I her lov til at se mit værelse anno 1972... Alt møblement er i teaktræ... Ja selv pladespilleren og den transistorradio, som jeg selv havde købt for mine sammensparede lommepenge, var i teaktræ... :o)
Jeg er 10 år gammel på billedet... Jeg sidder ved skrivebordet og læser Anders And-blade...i en dejlig slidt gammel pyjamasjakke som jeg havde arvet fra en af mine forældres venners søn... :o)

Billedet skulle jeg egentlig bare bruge for at vise den reol der hænger på væggen frem...den har jeg nemlig stadigvæk stående nede i kælderen... Nu har jeg så besluttet at den skal videre... :o)
Det er længe siden jag har haft fat i det billede...længe siden jeg har dvælet ved detaljerne... Hyggeligt gensyn med mine nips ting fra dengang...med min dukkevogn som var en kopi af en Odder barnevogn i blå læder (du kan ane den bag kommoden).

Og tilbage til nutiden... :o)

Jeg skulle have været til møde på Jobcenteret imorgen, ang. den forhåbentlig sidste arbejdsprøvning jeg skal igennem... det er blevet aflyst...uden grund... Hmm... 
Så håber jeg bare at der ikke igen går tre måneder før jeg bliver indkaldt igen...

Der er lovet sol igen imorgen... :o)
Så tror jeg at jeg vil svinge saven...udenfor, fordi det støver for vildt...jeg vil save en plade til som der skal hjul under, som skal under mit køleskab, så jeg nemmere kan flytte det rundt... Der skal nemlig snart ske ting og sager i mit køkken... Mere om det når det bliver mere aktuelt... :o)
Og så skal der saves plader til, til de stole der mangler sæde... :o)
Og sidst men ikke mindst, så skal pladen saves til, til det lille bord som jeg vil lave mosaikplade til, når vejret bliver mere hyggeligt at sidde stille udenfor og lave ting i... :o)
Så jo jeg har skam planer for imorgen...så er det bare om mit legeme kan holde til alt det saveri...det vil tiden vise...Jeg håber... :o)

Om lidt kommer der Hercule Poirot på tv...det vil jeg hygge med imens jeg klipper lidt flere hvide lapper til mit tæppe... :o)

Lev livet... Hep, hep... :o)
Ciao... :o)

1 kommentar:

Betty sagde ...

Værelset ligner til forveksling mit....sådan så de vel bare ud dengang....med teak, som jeg elsker i dag.....altså i små mængder!

Go´arbejdslyst til alle dine gøremål!