mandag den 14. marts 2011

Når tanker trætter... :o(

Så nåede jeg er en grænse...min grænse...
Det startede igår aftes da jeg skulle i seng...jeg kunne slet ikke falde til ro...
tankerne myldre...jeg forsøger at læse, men jeg kan slet ikke koncentrere mig...
Tænkte at hvis jeg stod op og fandt en ny notesbog frem og fik skrevet og systematiseret alle mine projekter på skrift, ja så måtte det da give ro...
som tænkt, så gjort...
men nej...jeg har selvfølgelig sovet uroligt, sporadisk, ja simpelthen dårligt...
Vågnede tidligt idag,
har så siddet nærmest paralyseret frem til nu.

Jeg har simpelthen gang i alt for mange projekter på en gang...alene...
Så overtænker jeg...og bliver nærmest handlingslammet...
ØV!

Jeg har ikke lyst til at have det sådan, men jeg formår ikke selv at komme videre...
og projekterne hænger sammen...for jeg kan ikke komme videre med stolene før jeg har fået ordnet køkkenet...og køkkenet kan jeg ikke komme igang med før jeg har fået købt de hjul som skal sidde under den plade som køleskabet skal stå på...og dem har jeg ikke penge til nu...
Jeg har dog nu besluttet mig for ikke at male køkkenet selv...måske hyre en maler til det...
Men det hele skal jo helst passe sammen...for jeg orker heller ikke at have alt køkkengrejet stående inde i stuen i flere måneder... 

Nu har jeg dog fået lavet så meget på den orange stol at det "kun" er det yderste betræk jeg mangler at få klippet og få sat på...men selv det kræver tanker...og jeg bliver så træt og lam af at tænke... :o(


Så nu drømmer jeg om at Superman, klonet med en meget dygtig Tryllekunstner, vil komme flyvende forbi og ordne det hele...eller bare hjælpe mig...så jeg kan få ro og orden på nogle af alle de forbandede lammende tanker... 

2 kommentarer:

Margith sagde ...

Åh hvor træls for dig, håber der kommer en løsning. Knus

Marianne sagde ...

øv hvor jeg desværre kender det...
tankemylder-urolig eller slet ingen søvn- evig træt osv. osv. - gid man lige kunne trylle ... med både det ene og andet...
sender dig en kæmpe bunke positive tanker og håber det allerbedste...
kh♥