torsdag den 17. februar 2011

Søges, søges, søges....

Billedet  er lånt her og de sælger kun bordet!

Jeg ønsker mig sådan en stol, og har egentlig gjort det læææænge...
men jeg aner simpelthen ikke hvor jeg kan opdrive en sådan... :o(
(Dette er en børnestols-udgave-som sælges via DBA.dk)

Jeg har ledt højt og lavt, og på internettet...
hvor jeg kun har kunne finde disse to billeder...
Jeg ved at de har kunne købes i Indiska på et tidspunkt, men de sælger dem ikke mere...
Jeg har spurgt hos Lisbeth Dahl, som jo sælger andre møbler med hammeret tysk sølv...men nej...

I nogle af de tidlige afsnit af tv-serien, Langt fra Las Vegas, havde Casper Christensen 4 stk stående omkring sit røde højglanslakerede spisebord...!!!! 

Nu er mit håb så at bare en enkelt af jer der læser med her evt. kan hjælpe mig... :o)

HJÆLPPP... !!!!! ... :o9


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej,

Jeg kom forbi din blog da jeg selv googlede efter stolene. Har du haft held med at finde nogle?
Tænkte om man ikke måske kunne lave dem selv ved at tapetsere stolen med sølvtapet, der matcher det på billederne?

Vh Helle