søndag den 6. februar 2011

DIY lampeskærm... :o)


Jeg havde en gammel grim plisseret lampeskærm som jeg så absolut ikke ville sætte på en lampe idag... men jeg hev papiret af og stod så med et tomt stativ... :o)
Jeg er vild med farver, blomster og prismer, og ville gerne kombinere det til en nu skærm-agtig  ting... :o)
Jeg havde noget tyndt guld ståltråd, blomsterne fra en af de der Hawaii-kranse som man f.eks kan købe i Tiger...jeg valgte så kun at bruge de hvide og pinkfarvede... :o)
Så trak jeg først en prisme-perle på et stk ståltråd...og trak derefter 2 stk blomster-blade på...og viklede rundt om stativet... Efter at have sat alle blomsterne på (i det her tilfælde 14 stk... 6 stk. på øverste kant...8 stk. på nederste kant...), så hang jeg nogle prisme-dråber i ståltråd i forskellige længder på den nederste "kant" af stativet...og vupti, så havde jeg en ny skærm til min lampe... :o)


Her er det færdige resultat... Uden lys i... :o)


Og her med lys i... :o)


Det færdige resultat set lidt på afstand der hvor lampen skal stå... :o)






2 kommentarer:

Oline Art sagde ...

For søren hvor er den cute!

Randi sagde ...

Hvor kreativt :o)Den er helt enorm sej.

Kh Randi♥