tirsdag den 7. december 2010

Dagen igår...

...var travl... Et visit hjemme hos Ældstedatteren stod på programmet... hun bor i øjeblikket i "deres" lejlighed... ex-kæresten bor et andet sted i nogle dage... Hun havde fri fra skole og vi skulle lige sludre lidt og lave en hurtig overhaling af hjemmet... :o)
Derefter mødtes jeg med Yngstdatteren i Spinderiet...hun skulle have de sidste julegaver på plads og jeg var ønsket der som følgesvend...men så kunne jeg da også lige få købt anden og flæskestegen, så den er i hus til juleaften... :o)

Jeg fik købt lidt mere garn i Kvickly til hæklenålen... :o)

Og jeg fik en juleblomst (Amarylis) af Yngstedatteren... :o)

Og posten havde lagt denne smuksak under min måtte... altså forsvarligt pakket ind... købt på QXL for næsten ingen penge...man har da lov til at være heldig... ;o)

Og i en mere afslappet stund i aftes, fik jeg næsten færdiggjort snemanden (frit efter en Tante Grøn opskrift ) :o)

Idag løber næsen lidt, men ellers så løber jeg ingen vegne... Jeg vil hygge i sofahjørnet med den bog jeg er igang med...uhha den er spændende... Men mere om den når jeg er færdig med den... :o)

Håber at du også får en hyggelig dag, med hvad end du skal lave... :o)
Ciao... :o)

1 kommentar:

Betty sagde ...

Lyder som en dejlig dag i går......og lyder som en god plan for dagen i dag....bare hyg!

Dejlig dag til dig!