fredag den 5. november 2010

Fantastisk læseoplevelse...m.m... :o)

Denne krimi er bare så fabelagtig velskrevet, et godt plot der holder dig fanget hele vejen gennem bogen, og kan kun anbefales i høje rosende toner... Glæder mig til at læse mere fra hendes hjerne og hånd... :o)

Apropos det uduelige vaskekort, så var jeg lige en tur omkring Ældstedatteren og hendes kærestes vaskemaskine igår...bare med en enkelt maskine...krydser så bare fingre og håber at det nye kort bliver smidt ind af døren på mandag...for er der én ting vasketøj har en tendens til, ja så er det at hobe sig op når det ikke bliver vasket regelmæssigt...Øv... ;o)



Og her til sidst vil jeg bare lige vise dig de par ting som jeg "fik" med hjem fra Zoo-butikken... Den skønneste Flamingo...lige ud til mit badeværelse... Og tre nye ark krea-papir...så flotte at det næsten er synd at klippe i dem... Suk...det evige dilemma, hvad enten det drejer sig om lækkert stof eller smukt papir... :o)

Jeg får i aften og natten over den glæde at få lov til at "sitte Baby-hunden... Skønt... :o)
Så er der selskab på spadsere-turene...og der bliver ovenikøbet flere af dem... :o)

Og ellers så står aftenen i Vild med dansens-tegn...og lur mig om der ikke også sniger sig lidt håndarbejde ind... :o)

Håber at du må få dig en lækker fredag... :o)
Ciao... :o)

3 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

Hvor er den bare fed den flamingo den passer bare perfekt ind til dit badeværelse, og papiret det er bare lækkert.
Knus

Eva sagde ...

Og jeg har lige set, at Julie Hastrups Det blinde punkt kan lånes på netlydbog. Den må jeg have fat i:)

Mette Lykke sagde ...

Mums så dejlige sager de har i Zoo..