torsdag den 28. oktober 2010

4 dage i streg... :o)

Mandag var jeg en tur i Fields sammen med Ældstedatteren... Det var mægtig hyggeligt... :o)
Vi osede lidt rundt...var bl.a. indenom Søstrene hvor jeg fandt de fantastiske Fluesvampe...som nu har fået plads ved uglerne... :o)

Tirsdag var bare en fuldstændig flad ud dag...med lidt skidtmads...men det var overstået inden aften, hvor jeg fik gået mig en skøn tur i den nedgående sols sidste stråler... :o)


Igår...altså onsdag...havde jeg besøg af Yngstedatteren og Baby-hunden... Og som du nok kan se på billedet har hun ble på...hun er nemlig i løbetid... Og som du også kan se på billedet er der endnu en grund til at hun hedder Baby...ud over at hun er lille og opmærksomhedskrævende, ja så nyder hun af og til at ligge i arm som en baby og blive nusset på maven... :o)
Vi hyggede igennem med at lave frokost sammen, broccoli-salat med bl.a. bacon, hasselnødder og creme fraise dressing... Mums... Og bagefter med lækre druer og endnu flere nødder ...en masse snak og hygge-musik i baggrunden :o)

Og så er billedet til min Allergo'este ven blevet helt færdigt... :o)
Monteret på et stykke pap...rammet ind med liberty-paisley stof... håndsyet på med sølvtråd... Og han skal have det senere idag hvor jeg er inviteret til middag... :o)

Hav nu en fantalastisk dag derude i det virkelige liv... :o)
Ciao... :o)

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Det er spændende, hvad han siger til dit billede. Det er der da vist ingen andre, der har:)

Lavendel sagde ...

Oh lá lá - skønt med broderi, jeg tripper lidt for at komme i gang...

Fluesvampen sagde ...

Fedt broderi, jeg kan godt lide dit motiv - det er fedt at bruge et gammelt håndværk i en ny sammenhæng.