onsdag den 22. september 2010

Onsdag... :o)

De sidste par dage har været en blanding af godt og skidt... Men mest godt heldigvis... og det har vejret bestemt også været en god del af... Jeg nyder meget solen om efteråret...når den skinner fra en lidt kølig blå himmel...og løv i alle mulige farver pryder træer og jorden... Mmmm... :o)

Jeg var så heldig at få lov til at låne Øjestenen igår og natten over... Og det har været en sand strøm af ord og smil... Og så havde jeg også besøg af min Allergo'este ven igår til middag... Og ham og Øjestenen de fik leget lidt Havfrue-prinsesse-Ariel og en farlig haj der ville spise hende...Gæt selv hvem der var hvem... imens jeg lavede mad... :o)

Efter maden sad vi alle tre ved spisebordet og tegnede og sludrede... Meget hygsomt... :o)

Og så havde min Allergo'este ven to rystekugler med til mig...en fra Amsterdam, hvor han var på ferie i sommers...og en fra Ægypten hvor han næsten lige er kommet hjem fra ferie fra... Skønt at blive begavet på den måde... :o)
Billeder af dem må i have til gode til senere...har nemlig ikke lige fået taget dem endnu ;o)

Og Øjestenen blev super glad for Halstørklædet jeg havde strikket til hende...eller rettere sagt Halstørklæderne, fordi hun ville meget gerne have begge to...så det fik hun naturligvis... Det er jo altid godt med et i reserve... :o)

Om ikke så længe kommer Yngstedatteren en tur hjem på besøg...vi har aftalt en rigtig tøse-aften i sofaen med DVD film og guf a la Nacho's og med is til dessert...Det trænger vi til... ;o)

Skab dig nu en super dejlig aften a la dig... :o)
Ciao... :o)

1 kommentar:

Eva sagde ...

Dejlige, hyggelige gøremål. God aften.