lørdag den 4. september 2010

Hejre og hund... :o)

Da jeg tidligere idag i det kølige solskin gik over for at handle, krydsede jeg som sædvanligt det lille vandløb... og lige så findt nede mellem de svømmende ænder stod fiskehejren stolt og strunk... :o)

Og på min sofa ligger der nu igen en lille vaps... Jeg skal passe Baby-hunden frem til imorgen på et eller andet tidspunkt når det passer de unge mennesker at dukke op for at hente hende igen... De skal på besøg hos et vennepar som har en anden lille hund...og da Baby-hunden ikke enes så godt med andre hunde havde de spurgt mig om jeg havde lyst til at hunde-sitte...og om jeg har...vi hygger så godt i sofahjørnet...og jeg får gået nogle gode ture med Baby-hunden... :o)

Så det er sådan resten af min lørdag kommer til at se ud... :o)

Hvad med din?... :o)

Ciao... :o)

Ingen kommentarer: