mandag den 6. september 2010

Fin mandag... :o)

Jeg valgte at cykle en lang tur idag i det fine vejr... :o) Målet var den lokale garnforretning, fordi jeg manglede en lys turkis bomuldsgarn... :o)
Men hun havde lukket om mandagen...det havde jeg da glemt... :o)

Næsten lige ved siden af ligger der en Kvickly og indenfor gik jeg...bare lige for at lure lidt... :o)

Med i nettet ud var der tre nøgler bomuldsgarn, og en bog som et stykke tid har stået på min ønskeseddel...sat ned fra 299,95- til 49,95-... så jeg var glad og fro... :o)

Så gik cykelturen videre omkring min lokale Netto...bare lige for at købe noget bestemt toiletpapir...som de selvfølgelig ikke havde...

...til gengæld havde de bomuldsgarn til 10,- pr nøgle...og også den lyse turkise... :o)
Og så havde de sat patchwork-pakkerne ned til 15,- stk...så de måtte altså også med ned i kurven... :o)

Og så gik turen på cyklen hjem igennem parken... :o)

Alt i alt en dejlig dag, med sol på næsen, motion til kroppen...og lidt lækkert til kreativiteten... :o)

Ciao... :o)

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Vores nærmeste Netto sælger desværre ikke andet end dagligvarer længere. Så jeg må vist til nabo-Netto efter nye forsyninger af bomuldsgarn. Fine farver.
Jeg kan ellers godt lide Kvicklys, fordi kvaliteten er så god, men farverne er lidt ensformige.
Nu har du da lidt på lager.

DiSign-Keramik sagde ...

Lækre ting du har fået med hjem, og til en fornuftig pris.

Jeg måtte af med fuld pris for mine stof-pakker i sidste uge.

Unknown sagde ...

Sikke lækkerier du fik købt til huse :-)