lørdag den 28. august 2010

Lørdag med sol på...

Det er et fantastisk dejligt vejr idag... :o) ... og jeg har benyttet mig af det og har været ude i min lille have og rykke lidt i ukrudtet... og fjerne nogle af de blomster der er druknet i deres krukker... Men der er stadigvæk god gang i mine Dahlia'er...og mange andre er stadigvæk dejligt grønne... :o)

Jeg er meget taknemmelig for at jeg har det lille frimærke lige udenfor min dør... :o)

Og tak til de dejlige damer der har kommenteret mine meget blandede indlæg her på det sidste... :o). Jeg prøver virkelig at holde fast i ting der gør mig godt...og jeg lader mig til stadighed inspirere rundt omkring hos alle dem som jeg læser med hos... :o)
Og tro mig, jeg giver ikke sådan op...det er jo trods alt mig og mit helbred det handler om...og det har jeg lært at passe bedre på igennem hele det her lange forløb...men der er da dage der er mindre gode end andre...og der kan det godt være svært at holde fokus...

Igår ringede min kontaktperson ude fra aktiveringen/projektet... Hun tilbød mig at tale med en psykolog derude...og det tilbud tog jeg naturligvis imod...så det skal jeg på torsdag... :o)

Nu vil jeg lade mig underholde af en Morse-krimi på tv, imens jeg sidder i havedøren og lader solens stråler varme mig helt ind i sjælen... :o)

Fortsat god lørdag til dig og dine... :o)

Ciao... :o)

Ingen kommentarer: