mandag den 7. juni 2010

Længe siden sidst... :o)

Ja det er længe siden jeg skrev her sidst...jeg har bare endnu en gang ligget vandret i luften, synes jeg...og da jeg endelig kunne sidde ned og slappe af, ja så blev der slappet af... Så du må se bort fra ukrudtet på billedet og bare nyde den totalt udsplattede Baby-hund på min terrasse... :o). Sådan har hun nydt at veksle mellem solen og skyggen både lørdag og søndag, hvor jeg har haft fornøjelsen af at have hende på visit... :o).


Denne smukke buket har jeg lavet af en Hawaii-krans købt til 10,- i Tiger...skilte den ad og samlede de enkelte farver sammen og satte dem på ståltråd med en perle for enden... :o)
En idé jeg har fået på en blog, som jeg desværre ikke kan huske ejeren af...hvis du læser med her, må du meget gerne tage æren for idéen... :o)

Og så har jeg fået syet sommer-nederdele til Øjestenen i lange baner...og hun blev super glad...og det gør jo mig glad... :o)


Forside... :o)

Bagsiden... :o)


Ellers så har jeg været på visit rundt omkring i familien...ordnet have, undtagen ukrudtet mellem fliserne på terrassen... :o)

Og er igang med flere nederdele til Øjestenen...og er udi at forsøge at lave mit eget skråbånd...det driller godt nok, men skal nok lykkes...på et eller andet tidspunkt... :o)

Idag springer vi let og elegant over det MØGVEJR det har været, og håber på bedring til imorgen... :o)

Ciao... :o)

3 kommentarer:

En fugl i hånden sagde ...

Hej Pi Andrea,

Måtte lige smutte forbi dig for at sige pænt tak for din søde, søde hilsen på mit give away indlæg i dag. Tak fordi du vil være med, og især tak for de flotte ord om mig og min blog. Hvor gør de mig altså bare glad! :)

Og sikke en fin blomsterbuket, du har begået- herlig farverig og finurlig!

KH Helle

Eva sagde ...

Det er nogen dejlig nederdele, du har lavet. Utroligt, hvad forskelligt stof kan gøre.

Ukrudtet løber ingen vegne, og se, hvor en hund kan nyde livet omgivet af ukrudt. Det kunne vi lære lidt af :)
God tirsdag.

Mette Lykke sagde ...

Så kreativ du har været.. Ukrudtet skal nok blive til du for lyst til at komme af med det..
Hvem har egentlig sagt at der ikke må være ukrudt imellem fliserne..
Er det måske ukrudt politiet, og kan man komme i ukrudt fængsel..
Hi hi.