onsdag den 19. maj 2010

Øv, øv, øv...

Solen startede idag med at skinne fra en næsten skyfri himmel...men der kom langsom flere og flere skyer...og dermed mere sparsomt med sol... men det har været og er varmt idag, og det er jo dejligt... :o)
Billedet er taget i formiddags på Toftegårds Plads i Valby, på min tur til Borgerservice, for at få styr på den ansøgning om boligstøtte som alt for længe har været under vejs... Og det blev nærmest til en heldagsplan ... :o).
Jeg har forsøgt siden den 30.03. at søge boligstøtte over nettet med min digitale signatur... Den første gang brugte jeg ca. 3 timer med at udfylde og scanne dokumentation ind...dog for bare at finde ud af at jeg ikke kunne komme til at skrive under med min signatur... prøvede derefter et par gange mere med samme signatur, fordi det kunne jo være en fejl på hjemmesiden eller jeg kunne have gjort noget forkert... Men nej, det villestadigvæk ikke lykkes... Så bestilte jeg en ny digital signatur og forsøgte så igen... men nej... Så idag besluttede jeg mig for at tage op til Borgerservice for at høre hvad der kan være galt. De kunne så fortælle mig at man faktisk slet IKKE kan søge via nettet...hvortil jeg gjorde dem opmærksom på at de så nok burde gøre opmærksom på det på hjemmesiden, da man ellers, som jeg, kunne bruge mange timer forgæves på ingenting... De var enige i mit synspunkt... Nå men udstyret med et manuelt ansøgningsskema tog jeg så tværs gennem byen, ind til boligselskabet for at aflevere skemaet som de så vil udfylde og efterfølgende sende hjem til mig... Når jeg så modtager det, skal jeg udfylde det færdigt og returnere det til Borgerservice incl. div. dokumentation for husleje udgift og indtægt... Pyh-ha...længe leve den digitale cyber verden...når den altså virker efter hensigten... :o)

Og da jeg kom hjem var jeg så flad at jeg end ikke orkede at rokke med ørene (jeg kan slet ikke rokke med dem i forvejen ;o).)...

Tror ikke at jeg får lavet noget videre idag, desværre...ukrudtet render dog ingen steder, og de har jo også lovet godt vejr imorgen...så mon ikke at jeg når det inden det kan overfalde mig ;o).

Ciao... :o)

Ingen kommentarer: