lørdag den 27. marts 2010

Earthhour

I aften kl. 20.30-21.30 bliver lyset, mange steder verden over, slukket, for at markere vigtigheden af at spare på co2 udslippet... Også her i Valby vil alt lys blive slukket...men ikke tv'et, fordi jeg vil sidde klistret til DR1 og se det program som mange elsker at hade. Nemlig X-faktor... :o)
Jeg holder ikke med nogen speciel af de 3 deltager der er tilbage. Dog ønsker jeg ikke at Thomas vinder...???...fordi det jo har vist sig at dem som bliver nr. 2 eller 3 i disse konkurrencer ofte er dem der når længst med deres egen musik... Og det ønsker jeg virkelig for Thomas, for han er unik...og god smag...efter mit hovede... :o)

Jeg nåede ikke til beboermødet i torsdags, fordi jeg havde glemt min mobil hjemme hos Ældstedatteren, så den måtte jeg så tilbage efter... :o).

Igår, fredag, gik jeg en længere tur end ellers, og måtte sætte mig på en bænk undervejs pga mit dumme knæ... :o(. Men det gjorde bestemt intet, for vejret var jo simpelthen fantastiskt... :o) Og imens jeg sad der og nød solen og den lune vind, så jeg årets første sommerfugl. Den var ikke særlig stor og så var den nærmest neongul...smukt syn... :o) Og ænderne sad også og nød solen og pussede deres fjer ... :o)

Jeg fik på turen købt mere broder-garn, så Buddha'en er godt på vej igen... :o)

I aftes inviterede Yngstedatteren mig en tur på Fisketorvet og spise... Kæresten hendes havde fået penge tilbage fra Skattefar, og Yngstedatteren skulle være alene hjemme i aftes, så derfor havde hun fået en "tusse" af ham til lidt selv-forkælelse...og forkælelse af Svigermor (læs: Mig)... :o) . Så vi hyggede med lidt shopping til Yngstedatteren og indtagelse af mad... Skønno... :o)

Mine nætter går i øjeblikket på denne måde: Jeg er træt og går i seng omkring midnat. Så læser jeg lidt, slukker lyset og lægger mig til at sove. Men men men, min søvn er meget let, så jeg vågner hver gang jeg vender mig...ved den mindste lyd osv. Jeg får da sovet, men det er tortur søvn (afbrudt søvn), og først hen på morgenen falder jeg i en dyb og heftig drømme søvn...som jeg efterfølgende har svært ved at vågne af og derfor ikke føler mig rimelig frisk før et godt stykke op af eftermiddagen... Det er skide irriterende... og desværre også et af de symptomer som jeg skal være obs på... det er nemlig et tegn på stress... Nu får Påsken lige lov til at passere, og har jeg stadigvæk ikke hørt fra det pågældende Projekt inden tirsdag efter Påske, ja så kontakter jeg først min læge og forklare situationen...og derefter den sagsbehandler der har henvist mig...for eg undre mig da over at jeg intet hører fra dem, på trods af at jeg har fået både start og slut datoen af pågældende sagsbehandler... :oS

Nu vil jeg sætte mig i sofahjørnet og læse lidt i den krimi jeg er igang med. Og vente på at Yngstedatteren skal komme forbi og aflevere Baby-hunden her- jeg skal nemlig passe hende til imorgen, fordi Yngstedatteren skal have pigeaften i aften...uden at skulle tænke på hunde-luftning osv. Og jeg glæder mig til at nusse med Baby-hunden igen... :o)

Håber også at din lørdag aften bliver "nusselig"... :o)
Ciao

Ingen kommentarer: