onsdag den 3. februar 2010

Give-away...igen-igen... :o)

Det er så skønt at så mange af jer skønne blog-damer har overskud til disse give away's... :o)
Og denne med Mumitrolde -coasters er da slet ikke til at stå for... :o)

Jeg har desværre stadigvæk ikke mere overskud end at få læst lidt blogs og få klippet lidt dominoer...men dem er der snart også nok af til skamlen... Glæder mig så meget til at se den færdig... :o)
Men endnu mere glæder jeg mig til på lørdag... :o). Der kommer min allergo'este ven og hænger hylderne op i stuen til alle mine bøger... Jubiiiiiiii... :oD

Ellers så nyder jeg mest synet af den megen sne der pryder ude i min lille have...sover en del...og læser selvfølgelig...og klipper som sagt dominoer... :o)

For nu...hold hjertet varmt... :o)
Ciao

1 kommentar:

Bournonville sagde ...

Hej.
sikke fin side du har og sikke et projekt med de der domino´r, men hold **** hvor ser det også fedt ud, det glæder jeg mig til at se færdig.

tak fordi du vil deltage i min give away :)

jaah der er rigtig mange skønne give away´s rundt omkring i bloglandia, og jeg tænker også tit, tænk at de har tiden :) men det er nu også en lækker følelse at give noget væk på den måde, så kan godt forstå de ikke kan lade være :)

-sara