tirsdag den 26. januar 2010

Kold, koldere, koldest...



Januar er mørk og lang... Og den har i år også været kold... Jeg fryser lidt i aften, selvom jeg ser håndbold-herrerne på tv... Nu kunne jeg så ikke tåle at se mere, det er lidt for spændende... :o)

Så var det lige at jeg fik lyst til at lurer lidt ind på en hjemmeside som jeg elsker at blive fristet på... :o) Nemlig her : http://shop.gronlykke.com/default.asp ... :o)

Og så vil jeg bare lige nævne at jeg ønsker mig disse kopper...én af hver af de 6 farver...de er bare så lækre... :o)

Nå men nu lyder det som om jeg mangles foran tv'et igen...så de danske drenge kan få lidt mere optur... ;o)

God aften... :o)
Ciao








1 kommentar:

Mette Lykke sagde ...

Ja.. Frøken januar viser os hvad hun duer til..
Her er det meget smukt i solskin, og jeg er bare så kisteglad for at få lys og sol..
Husk at komme lidt ud, i til pingvinerne.
Knus.