torsdag den 15. oktober 2009

Pip...

Uha da hvor har det bare været koldt idag... Brrr... :o)

Og nu er dagen idag snart forbi...og det vare ikke længe før jeg vil hoppe ind under dynen og læse lidt videre i den bog om Tycho Brahe som jeg er igang med...på en gang lidt spøjs bog, men samtidig vældig oplysende... :o)

Men alt det der hunde-sitting den sidste uge har taget hårdt på Mormor her... :o)
Nej spøg til side...ud over at jeg trådte forkert på min sidste luftetur med Trunte-hunden i morges, og derfor har humpet rundt med et mega ømt og hævet knæ resten af dagen idag...så har det været og er en fornøjelse at tilbringe tid sammen med mine hunde-"børnebørn"... ;o)

Da Ældstedatteren og Øjestenen var tullet afsted hjem igen med Trunte-hunden, gik jeg igang med at male lidt flere rammer...tror jeg efterhånden har nok rammer...nu skal jeg da bare lige finde billeder nok til alle rammerne...ellers må et smukt stykke papir gøre det ud for billede, indtil det helt rigtige billede til lige netop den ramme, er fundet... :o)

Ellers har jeg siddet og surfet lidt på nettet...og her til aften ringede posten så på min dør, med bogen som skal "forsøde" mine timer frem til jul...uden at fede den mindste smule... :o)
Billede af bogen må I vente med til imorgen, da det var for mørkt til at tage billede da bogen var pakket ud...og kigget i... :o)

Nu kalder min seng på mig... :o) Natte nat... :o)
Ciao

1 kommentar:

Pernille på 1. sagde ...

Nej hvor uheldigt Pi at du lige skulle træde forkert. Jeg har også været hundesitter i dag for hunden der bor nedenunder, det var noget en helt anden oplevelse med hund, jeg skulle jo nærmest trække den Munke Mose rundt :)

Pi jeg ville gerne komme med et gæt på bogen :) syntes du ikke at den er skøn !

Knus