mandag den 21. september 2009

Tze-tze-fluens forbifarning

Hvis jeg ikke vidste bedre skulle man tro jeg var blevet stukket af den i overskriften nævnte skabning... for jeg har sovet og sovet og sovet og...det meste af weekenden... Efter Ældstedatteren havde hentet Øjestenen og Trunte-hunden før middag i lørdags..de skulle til børnefødselsdag hos venindes barn... og jeg var glad, for så kunne jeg komme ind og sove... lige indtil aftensmaden skulle indtages...den rest som jeg selv skulle opvarme fra dagen før... nemt og dejligt... :o)
Og så blev det som ventet Vild med Dans som jeg nød fredag aften...og lørdag aften lod jeg mig fornøje af Solkongen... :o)
Og så var jeg træt igen og gik på køjen igen...læste to sider i den ellers spændende bog som jeg har gang i...og faldt i søvn og sov skønt hele natten... :o)
Søndagen foregik på nogenlunde samme måde... :o)

Idag føler jeg mig dog meget mere frisk...har også været ude og handle... og maleren har været omkring og kigge soveværelset...imorgen får jeg et tilbud og evt. en dag hvor de kan begynde... :o)

Jeg føler mig let og glad idag...og det er rart ovenpå en ellers lidt skidt periode... :o)

Jeg hækler og hækler derudaf på bølgetæppet...og glæder mig over det snart færdige resultat... :o)

Ciao

4 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

jeg var ved at blive bekymret for dig og havde besluttet at jeg ville skrive en mail hvis der ikke kom noget indlæg.

Du må da være blevet stukket af noget vildt !

Hmm ham Anders Lund Madsen, som du jo slet ikke kan lide :) er begyndt at have et talkshow på DR1 om fredagen efter vild med dans, så det i fredags og det var kanon.

Godt at der sker noget med den maler!

Knus

Mette Lykke sagde ...

Nogen gange gør det godt med en ordenlig lur..
Smil fra Øen.

Unknown sagde ...

Kroppe fortæller hvad den har brug for :-)

Pi Andrea sagde ...

Tak for alle jeres søde bemærkninger...det er jo dem der er med til, at det er lidt nemmere at løfte panden mod den sol som også har skinnet idag... :o)
Tak :o)